Manager Produs TV

UPC Romania S.A.

09-01-2015 | EXPIRA LA 08-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Defineşte strategia de produs pentru portofoliul gestionat: TV și serviciile cu valoare adăugată;
• Adaptează portofoliul de produse la cerinţele pieţei şi trasează calendarul produselor;
• Monitorizează permanent evoluţia pieţei şi acţiunile concurenţei pentru a identifica noi strategii în funcţie de cerințele şi tendinţele din piaţă;
• Este responsabil pentru performanţa produselor în cadrul mixului de marketing;
• Întocmeşte business case-uri pentru lansarea fiecărui produs nou, asigurându-se că sunt respectați indicatorii de performanţă stabiliți la nivel de companie si urmareste atingerea indicatorilor financiari asumati in cadrul acestor business-case-uri
• Dezvoltă planuri de produs integrate şi gestionează informaţiile referitoare la cost, disponibilitaţile tehnice şi de piaţă pentru fiecare produs;
• Realizează previziunile de venituri şi unităţi vândute pentru produsele gestionate, ca parte a planului de produs;
• Coordonează proiectele interdepartamentale pentru toate acţiunile referitoare la produse, colaborând în acest sens cu toate departamentele implícate, pentru a asigura livrarea la timp a proiectelor și pentru a garanta calitatea şi performanţa produsului înainte şi după lansare;
• Se asigură de implementarea tuturor cererilor pentru schimbările legate de portofoliul gestionat: aplicaţii, hardware, sisteme de operare, baze de date, etc.
• Furnizează informațiile pentru planul anual de marketing: previziuni de noi servicii, venituri şi unităţi vândute pe fiecare produs din portofoliu;
• Este responsabil pentru indicatorul P&L pentru portofoliul gestionat;
• Asigură securizarea veniturilor pentru portofoliului de produse gestionat prin lansarea noilor produse şi asigurarea profitabilităţii celor existente;
• Realizează şi susţine prezentări şi rapoarte legate de performanţa obţinută şi planul de dezvoltare propus pentru portofoliul desemnat.


CERINTE

• Studii superioare finalizate;
• Experienţă anterioară în domeniul telecomunicaţiilor;
• Experienţă anterioară în domeniul managementului produselor de TV reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe foarte bune in marketing și managementul produselor;
• Cunoaşterea limbii engleze; cunoaşterea altor limbi străine constituie un avantaj;
• Foarte bune abilităţi de lucru cu calculatorul: PowerPoint, Excel si Word;
• Atitudine proactiva;
• Orientare către client;
• Planificare şi acţiune strategică; - cursuri de Project Management reprezinta un avantaj;
• Orientare către rezultat;
• Abilitatea de a-i inspira şi motiva pe ceilalţi;
• Abilitaţi de lucru în colaborare şi influenţarea celorlalţi;
• Adaptabilitate şi suport în schimbare;
• Abilitatea de autoevaluare şi continuă perfecţionare;
• Creativitate şi inovaţie.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.