MANAGER MARKETING

Ina Mod

05-04-2010 | EXPIRA LA 11-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectiv
Promovarea imaginii companiei, studiul pietei si al concurentei, atragerea de noi segmente de piata

Responsabilitati:
- Dezvoltarea, implementarea si monitorizarea strategiei de marketing;
- Conceperea strategiei de dezvoltare a canalelor de distributie;
- Asigura dezvoltarea pietii pentru accesul de noi produse
- Lucreaza in stransa colaborare cu departamentul de vanzari pentru a intelege calitatile si cerintele unice ale procesului de vanzare legate de produse si servicii
- Realizeaza analize de competitivitate si identifica schimbari locale in piata. Ofera concluzii si identifica oportunitati si pericole
- Stimuleaza si monitorizeaza vanzarile cu promotii in anumite indicatii de marketing
- Analiza concurentei si efectuarea studiilor de piata (structurarea pietei, clienti actuali, clienti potentiali, analiza competitorilor)
- Proiectarea chestionarelor pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor si redactarea rapoartelor corespunzatoare;
- Gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor);
- Promovarea imaginii, brandului si a produselor companiei;
- Pregatirea materialelor pentru promotii, articole de presa, cataloage, fluturasi, banere, obiecte personalizate, etc. si supervizarea realizarii lor
- Analiza preturilor practicate pe piata; propune modificarea preturilor produselor
- Intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
- Intocmirea de rapoarte periodice despe produsele companiei, impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
- Elaboreaza identitatea de brand a companiei si strategia de comunicare a identitatii de brand


CERINTE

- absovent de studii de specialitate ;
- cel putin 5 ani de experienta in departamentul de marketing
- cunostinte profesionale solide in ceea ce priveste elaborarea strategiilor de marketing, mix-ul de marketing, analize de piata, pozitionare, planificare
- cunoscator al limbii engleze
- operare PC- MS Office;
- abilitati manageriale, de comunicare, negociere, conducere de proiecte si atingerea obiectivelor;


BENEFICII OFERITE

- telefon
- pachet salarial atractiv + bonusuri in functie de realizari


DESCRIEREA FIRMEI

Compania INA MOD activeaza din anul 2001 pe piata confectiilor textile din Romania. Produce si comercializeaza articole imbracaminte dama si barbati.