Manager de Proiect ICT _Sector Financiar

Telekom Romania Communications S.A.

11-03-2015 | EXPIRA LA 10-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Este responsabil cu promovarea soluţiilor integrate Telekom Romania si acorda suport pentru vânzarea acestor soluţii. Se va focaliza pe dezvoltarea unor noi oportunităţi şi pe generarea de noi surse de venit, dar şi pe menţinerea relaţiei cu clienţii deja existenţi. Coordonează din punct de vedere tehnologic definirea soluţiilor şi sustine echipa de vânzări în prezentarea acestora către client.

Responsabilităţile:

• Identifica oportunitati de afaceri in sectorul ICT in relatie cu Sectorul Financiar;
• Lucrează impreuna cu echipa de vanzari pentru a identifica in cadrul conturilor existente sau potentiale nevoi de business care pot fi adresate prin produse sau solutii IT complexe pe care le furnizeaza Telekom in calitate de jucator pe piata ICT;
• Folosind o abordare consultativă, identifică şi traduce cerinţele de business ale clientului din segmentul financiar într-o soluţie de telco fezabilă din punct de vedere tehnic şi competitiva din punct de vedere comercial;
• Planifică şi etapizează în timp optim oportunităţile apărute în relaţie cu aşteptările clientului;
• In colaborare cu echipa de presales, analizeaza, identifica si propune tehnologiile cele mai potrivite pentru a raspunde nevoilor clientului;
• Acorda suport clientului in faza de bugetare si analiza a proiectului, pentru definirea obiectivelor si cerintelor tehnice ale proiectelor propuse;
• Recomanda proiecte crossfunctionale , indentificand partenerii Telekom si resursele interne in scopul implementarii la timp si in bugetul proiectul;
• Monitorizează şi coordonează activităţile planificate pentru a definitiva oportunitatea;
• Oferă consultanţă specializată în tehnologii în vederea planificării corecte a proiectului;
• Analizează potentiale riscuri ale soluţiei tehnice;
• Urmăreşte, analizează şi estimează indicatorii financiari ai fiecărei oportunităţi (NPV - Net Present Value, IRR - Internal Rate of Return, ROI – Return on Investement)


CERINTE

Studii:
• Experienta relevanta in domeniul financiar/tehnic ICT;
• Absolvent studii tehnice (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică) si/sau Economic/ financiar);
• Certificare la nivel de expert ethnic;
• Certificare în managementul proiectelor (constituie avantaj)

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Capacitatea de a traduce nevoile de business in specificatii tehnice, de a intelege modul în care tehnologia poate adresa nevoile clientului şi impactul pe care tehnologia îl are la un nivel executiv;
• Cunoştinţe şi experienţă într-una sau mai multe din urmatoarele tehnologii: comunicaţii unificate, video conferinţă, securitate, reţele convergente;
• Cunoştinţe şi experienţă într-una dintre următoarele verticale de business: financiar, comercial, sectorul public;
• Foarte bună înţelegere a structurii organizationale a companiilor medii şi mari şi a ciclului lor de cumpărare;
• Abilitatea de a identifica şi de a construi relaţii de lungă durată cu persoane cheie din diferite organizaţii;
• Abilitatea de a găsi soluţii inovative şi de a negocia pentru a ajunge în situaţii win-win;
• Cunoştinţe primare în domeniul financiar şi juridic;
• Excelente abilitati de comunicare română şi engleză.

Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.