MANAGER DE PROIECT - Departament Program Office (MP-PO)

ROMTELECOM

12-05-2008 | EXPIRA LA 11-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Stabileste procesele, formularele, procedurile si documentatia legate de managementul proiectului de resurse umane pe care il coordoneaza.
- Este direct responsabil de proiectarea structurii organizatorice a proiectului respectiv si pentru armonizarea corespunzatoare a acestuia cu proiectele cu care interactioneaza.
- Coordoneaza toate activitatile legate de dezvoltarea si implementarea instrumentelor necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect.
- Se asigura ca proiectul are resursele adecvate pentru a livra la timp rezultatele solicitate in conformitate cu specificatiile.
- Este direct responsabil cu revizuirea, aprobarea si acceptarea rezultatului final al proiectului respectiv.
- Planifica, organizeaza si dezvolta resursele umane implicate in proiect.


CERINTE

- Studiile superioare (in domeniul Resurselor Umane sau cursuri de specialitate similare prezinta un avantaj).
- Minimum 1 an experienta in domeniul managementului proiectelor Resurselor Umane.
- Limba engleza fluent, vorbit si scris.
- Abilitati organizatorice in conditii de criza sau presiune.
- Flexibilitate, integritate, orientare spre echipa.
- Excelente abilitati de comunicare (verbala si scrisa).
- Abilitate de a coordona analize concrete, rapoarte.
- Abilitate de lucru intr-un mediu dinamic, supus permanent schimbarilor.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...