Manager de Proiect - Departament Dezvoltare & Proiecte Call Centers

ROMTELECOM

09-01-2013 | EXPIRA LA 08-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Analizeaza zilnic indicatorii de afaceri si de performanta, in scopul identificarii tendintelor si aplicarii masurilor corective, pentru atingerea obiectivelor convenite ;

Controleaza targetul si indicatorii de performanta ai agentilor tertului in locatiile call center Romtelecom si informeaza supervizorii referitor la activitatea depusa;

Monitorizeaza apelurile consultand aplicatiiile de monitorizare activitate Call Center Vanzari şi oferă feedback, ia măsurile corective şi organizatorice pentru a asigura calitatea serviciilor oferite şi pentru a realiza indicatorii cantitativi şi calitativi;

Imbunatateste sistemul de motivare existent pentru vanzari si echipele de servicii, in scopul de a servi mai bine nevoile clientilor;

Stabileste instrumentele de evaluare si este direct implicat in cazul eficientei si a performantei care urmeaza a fi evaluata, pentru obtinerea unor rezultate mai bune;

Reprezinta Directia in relatia cu Departamentele de Achizitii si Juridic, pentru a finaliza toate contractele legate de terti, in scopul obtinerii celor mai bune oferte de pe piata;

Implementează un management de proiect de top şi un sistem de monitorizare al segementului rezidenţial pentru a planifica, monitoriza şi controla întregul ciclu de proiect alături de diverse echipe;

Cercetează o varietate de cereri de informare, colectează şi rezumă informaţii şi statistici din diferite surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte;

Are grijă de modelele financiare şi de Business Case-urile pentru iniţiativele de dezvoltare a afacerii, pentru a evalua impactul noilor oportunităţi;

Pregăteşte şi trimite Statistici Speciale, atunci când este necesar.


CERINTE

Studii:

Studii universitare finalizate (diplomă în domeniul economic reprezintă un avantaj).


Experienţă în muncă:

Minim 2 ani experienţă într-un post similar.

Experienţă de lucru în Telecomunicaţii, Media sau Internet reprezintă un avantaj.


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Experienţe anterioare de implementare eficientă a unui proiect într-o companie de telecomunicaţii, media sau Internet, reprezinta avantaj

Înţelegerea avansată a Telecomunicaţiilor sau a altor industrii similare (ex. Media);

Înţelegerea avansată a Managementului de Proiect şi de Program;

Capacităţi excelente de gestionare a proiectelor şi abilitatea de a lucra eficient cu diverse tipuri de participanţi la proiecte;

Abilitatea de a vedea interdependenţele cerinţelor, temelor, proiectelor;

Gândire strategică, inovaţie şi iniţiativă

Caracter analitic

Abilitati de prezentare;

Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare;

Abilitati de lucru în echipă si de motivare a echipelor

Cunoştinţe excelente de Excel, Power Point şi cunostinte medii de Word, Access, Ms Project, Outlook;

Fluenţă în limba Engleză, scris şi vorbit.

Disponibilitate de deplasare in tara in proportie de 40% din timpul lucrat



Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...