Manager de proiect- Customer Experience

Telekom Romania Communications S.A.

09-01-2017 | EXPIRA LA 08-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Implementeaza si finalizeaza proiecte aferente proceselor end to end care privesc clientul Telekom, pentru a aduce imbunatatiri, a simplifica fluxurile si a derula actiuni corective menite sa sporeasca satisfactia clientului si calitatea serviciilor furnizate. Este responsabil pentru coordonarea proiectelor menite sa imbunatateasca experienta clientilor si pentru aceasta realizeaza o multitudine de activitati inclusiv identificare de livrabile si termene-limita, identificare persoane responsabile si monitorizare evolutie proiecte.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Identifica oportunitati de crestere a nivelului de satisfactie a clientilor de servicii fixe, mobile si integrate si le translateaza in proiecte, în vederea cresterii avantajului competitional si îndeplinirii obiectivelor companiei.
◦Efectueaza analize si diagnoze complexe a acelor procese interne care impacteaza relatia cu clientii, identifica zonele majore unde pot fi aduse imbunatatiri semnificative si face propuneri concrete pe termen scurt mediu si lung, care sa sporeasca satisfactia clientului si calitatea serviciilor furnizate.
◦Foloseste informatiile obtinute in urma analizelor fie in mod direct, adresand individual lipsurile care impacteaza relatia cu clientul, fie in mod indirect prin directionarea acestora catre departamentele interne care isi pot aduce contributia la imbunatatirea semnificativa a interactiunilor clientilor pre si post achizitie de servicii si produse;
◦Duce la finalizare toate proiectele care vizeaza imbunatatirea interactiunii cu clientii, avand in vedere posibile constrângeri de timp, costuri şi standarde de calitate convenite.
◦Identifica nevoia de resurse si in consecinta preluarea responsabilitatilor de conducere a echipei in concordanta cu resursele disponibile pentru proiect.
◦Anticipeaza si surprinde din timp abateri de la plan sau program si tine la curent toti participantii si partile interesate.
◦Identifica, inregistreaza, analizeaza si se ocupa de reale/ potentiale probleme si riscuri, luand masuri de corectare prin rezolvarea problemelor de zi-cu-zi si prin examinarea problemelor si riscurilor mai grave care ar putea afecta programul, calitatea si costul.
◦Identifica unde si cand rezolvarea problemelor si riscurilor sau schimbarea cerintelor pot implica prelungirea timpului de implementare si identifica in cadrul proiectului situatii care se pot accelera, astfel incat timpul total de implementare sa nu se modifice
◦Clarifica si negociaza consensul asupra viziunii finale a produsului si/sau principalele scopuri ale proiectului, tinand cont de cerintele partilor implicate.
◦Defineste sau colaboreaza cu specialisti pentru a defini criteriile de acceptanta pentru produsele/serviciile livrate si se asigura ca acceptanta va fi realizata.
◦Se asigura de aducerea proiectului la bun sfarsit, ceea ce poate include crearea unui raport final sau document de evaluare.
◦Creeaza o structura pentru documentatia proiectului si se asigura ca restul echipei a inteles-o si o utilizeaza.


CERINTE

Studii:
◦Absolvent studii superioare in domeniul comercial si/sau tehnic
◦Certificari in domeniul Managementului de Proiect constituie avantaj
Experienţă în muncă:
◦minim 3 ani experienta in managementul proiectelor sau managementul produselor.
◦Experienta in zona de servicii/relatii cu clientii constituie avantaj
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Abilitati dovedite de gestionare a proiectelor, de organizare si planificare
◦Excelente abilitati de comunicare crosfunctionala
◦Gandire analitica
◦Excelente abilitati de management al timpului
◦Abilitati dovedite de evaluare si gestionare a riscului
◦Abilitati dovedite de implementare de proiecte de mare anvergura
◦Experienta si cunostinte de gestionare a bugetelor
◦Abilitati dovedite de management al echipei
◦Limba engleza – fluent
◦Excelente cunostinte de MS Office (Excel, Powerpoint, Visio)
◦Proactivitate, lucru in echipa, orientare catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.