Manager de produs - Divizia Dezvoltare si Management Servicii si Produse Romtelecom

ROMTELECOM

13-11-2012 | EXPIRA LA 13-12-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Monitorizeaza nevoile consumatorilor si activităţile concurentei, in vederea identificării oportunităţilor de piaţă şi a propunerilor de produse care sa fie adaptate cerintelor clientilor si competitive in raport cu ofertele concurentei.
•Dezvolta idei pentru noi servicii si campanii comerciale, le transpune in propuneri de valoare pentru clienţi, efectuează analize si studii de fezabilitate, furnizeaza informaţii pentru procesul de luare a deciziilor, din punct de vedere al oportunitatilor de comercializare, aplicabilitatii tehnice si costurilor.
•Contribuie la dezvoltarea Planului de lansare de noi servicii (1-3ani) si Planului anual de lansare a ofertelor comerciale, in conformitate cu directiile strategice ale companiei.
•Realizeaza calculatii financiare in vederea propunerii unor produse si oferte, asigura o previzionare corecta a veniturilor.
•Coordoneaza lansarea de proiecte pilot pentru testarea ideilor de noi oferte comerciale.
•Contribuie la implementarea proiectelor comune la nivel de grup pentru a asigura alinierea la politicile acestuia si implementarea celor mai bune practici pentru maximizarea eficientei ofertelor comerciale.
•Concepe cerinte de business (BR) necesare departamentului IT pentru configurarea ofertelor comerciale in sistemele companiei.
•Lucreaza impreuna cu organizatia tehnica pentru a transpune cerintele comerciale in descrieri si specificatii detaliate de produs.
•Dezvolta si sustine sesiuni de instruire si prezentari de produs pentru educarea canalelelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor, ghid-ul de adresare a clientului, precum si avantajele competitive esentiale in raport cu competitia.
•Asigura respectarea standardelor si recomandarilor de natura juridica, reglementare si anti-frauda privind riscurile asociate lansarilor de noi oferte si campanii comerciale, pentru produsele de care este responsabil.
•Gestioneaza canalul de comunicare prin intermediul STB-ului cu abonatii TV ca vehicul de comunicare in cadrul mixului de marketing.
•Efectueaza periodic raportari legate de activitati si produse


CERINTE

Profilul candidatului:



•Studii superioare de Marketing / Comercial / Tehnic.
•Experienţă de minim 3 ani in marketing tehnic si / sau vanzari in industria de telecomunicatii.
•Experienta in management de produs: minim 2 ani.
•Experienta de lucru anterioara in tehnologii de internet, date si / sau ITC este considerata un avantaj.
•Cunostiinte financiare (analiza generala a profitabilitatii investitiilor si a studiilor de fezabilitate).
•Cunostintele de IT&C, telecomunicatii si financiare sunt considerate un avantaj.
•Orientare spre client si profit.
•Gandire analitica.
•Preocupare pentru exactitate.
•Proactiv.
•Spirit de echipa.
•Comunicativ.
•Cunostinte avansate de limba engleza (min. nivelul de afaceri).
•Foarte bune aptitudini de operare pe calculator (MS Office).


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...