Manager de Produs

ROMTELECOM

11-12-2012 | EXPIRA LA 10-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta si monitorizeaza idei de produse, le transpune în propuneri de valoare pentru clienţi şi efectuează studii de fezabilitate, în scopul de a furniza informaţii viabile pentru procesul de luare a deciziilor, din punct de vedere al costurilor, al aplicabilitatii tehnice şi de comercializare.
Dezvolta “Roadmap-ul” de produse astfel incat sa fie aliniat cu directiile strategice ale companiei.
Lucreaza impreuna cu organizatia tehnica pentru a transpune cerintele comerciale in descrieri si specificatii detaliate de produs.
Identifica materialele / echipamentele necesare pentru dezvoltarea de noi produse şi coordoneaza impreuna cu Achizitiile măsurile necesare pentru procurarea lor.
Dezvolta si revizuieste studiile de fezabilitate in vederea propunerii unui plan tarifar aliniat cu strategia de preturi a companiei si asigurarii unei estimari corecte a veniturilor.
Asigura implementarea în sistemele de facturare & furnizare prin depunerea cererilor de schimbare (RFC) şi prin confirmarea cerinţelor de afaceri, echipei RFC.
Asigura managementul produselor / serviciilor pe intreaga durata a ciclului de viata astfel incat sa fie maximizate veniturile si profitabilitatea, si totodata loialitatea clientilor.
Monitorizeaza activităţile concurentei, efectueaza analiza SWOT, în vederea identificării oportunităţilor de piaţă şi a propunerilor de produse care sa fie competitive şi aliniate la evoluţia pieţei.
Dezvolta si sustine instruire si prezentari de produs pentru educarea canalelelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor precum si diferentierea fata de competitie.
Dezvolta instrumente de vanzari si alte documente legate de produs cum ar fi: povesti de success, “white-papers”.
Asigura suport reprezentantilor de vanzari in a raspnde solicitarilor primite de la clienti si livreaza informatii legate de produs clientilor existenti astfel incat vanzarea sa fie incheiata cu succes.
Asigura suport pe partea de piata si produse pentru evenimentele publice (conferinte, targuri, seminarii, etc) la care participa Romtelecom.

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Postul este pe perioadă determinată de 6 luni.


CERINTE

Studii superioare de Marketing / Comercial / Tehnic.
Experienţă in marketing tehnic si / sau vanzari in industria de telecomunicatii : minim 3 ani
Experienta in management de produs: minim 2 ani
Experienta de lucru anterioara in tehnologii de internet, date si / sau ITC este considerata un avantaj
Cunostintele de IT&C, telecomunicatii si financiare sunt considerate un avantaj.
Experienta relevanta in management de produs
Cunostinte avansate de limba engleza (min. nivelul de afaceri).
Orientare spre client si profit.
Proactiv.
Spirit de echipa.
Cunostiinte financiare (analiza generala a profitabilitatii investitiilor si a studiilor de fezabilitate).
Cunostinte tehnice in domeniul telecomunicatiilor.
Foarte bune aptitudini de operare pe calculator (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Project).
Cunostinte relevante in analizarea indicatorilor de calitate si de performanta.
Gandire analitica.
Preocupare pentru exactitate.
Cunoasterea organizatiei si adaptabilitate.
Comunicativ.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...