Manager de produs

Telekom Romania Communications S.A.

15-10-2015 | EXPIRA LA 14-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Managerul de produs creeaza conceptul, dezvolta, defineste si gestioneaza (pe durata ciclului de viata) - produsele si serviciile adresate intregului segment al consumatorilor rezidentiali.
Aceste activitati vor fi intreprinse in directia atingerii obiectivelor generale (dar si specifice) ale companiei (cifra de afaceri, profitabilitate, numar de clienti, nivel de satisfactie al consumatorilor, etc.).


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

1. Dezvoltare de produs:
a. Crearea conceptului de produs/serviciu:
I. Obţine informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor/serviciilor viitoare, astfel:
a. Desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii
b. Colaborează cu departamentele de cercetare/vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie
ii. Defineşte pentru fiecare produs/serviciu, nou sau imbunatatit – obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare – relevante
iii. Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus
iv. Elaboreaza specificatiile („Foaia de specificatii”) pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus
b. Implementarea si lansarea: se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină lansarea noilor produse/oferte:
I. Colaborând strâns cu toate departamentele relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii, imbunatatirile produsului/serviciului, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare
ii. Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului, coordonând eforturile toate departamentele relevant, implicate in aceasta activitate
iii. Oferă suport continuu pentru departamentele implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri
iv. Interacţionează cu personalul grupurilor Telekom si Deutsche Telekom in domeniul dezvoltării de produse si servicii adresate clientilor rezidentiali

2. Managementul si Monitorizarea Performantei: gestionează proactiv produsele/serviciile adresate clientilor rezidentiali pe durata ciclului lor de viata, in directia indeplinirii obiectivelor generale (si specifice) ale companiei:
I. Monitorizează evolutia performantei produsului (numar de utilizatori, venituri, profitabilitate, rata de utilizare, competititate, satisfacţia clienţilor)
ii. Proceseaza informatiile interne si externe asupra performantelor produselor/serviciilor si propune actiuni corespunzatoare
iii. Informează superiorul direct referitor la problemele potenţiale/ existente/ viitoare si soluţiile aferente


CERINTE

Studii: Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe

Experienţa în muncă:

Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor) Experienţa in cadrul companiilor de telefonie mobila este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Cunoştinţe si deprinderi:

• Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii sin România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii
• Buna înţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii
• Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project management
• Deprinderi avansate in utilizare instrumentelor de marketing
• Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing
• Cunoştinţe de analiza afacerii
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner)
• Cunoştinţe avansate de limba engleza atat in scris cat si oral, inclusiv capacitatea de a sustine prezentari de afaceri

Abilitaţi:

• Gândire analitica
• Abilitatea de a lucra eficient in echipe multifuncţionale
• Foarte bune abilitaţi de comunicare orala si scrisa
• Orientare spre detalii; abilitaţi in finalizarea sarcinilor in termen; abilitaţi in desfăşurarea activităţii cu minim de supraveghere; obţinerea de rezultate in situaţia de implicare in mai multe proiecte simultan;
• Abilitatea de a procesa si prezenta lucrurile intr-o maniera clara;
• Abilitaţi organizatorice si de planificare si stabilire a prioritatilor.
• Abilitatea de a prelua iniţiativa, abilitatea de a identifica si rezolva problemele, abilitatea de a evalua rezultatele
• Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita
• Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client
• Abilitatea de invatare rapida si de a arata creativitate si originalitate


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.