MANAGER ASSISTANT / BACK OFFICE

ABC Human Capital

03-11-2014 | EXPIRA LA 03-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Administrare documente
• Coordonare contacte de afaceri
• Corespondenta cu parteneri interni si externi
• Promovarea initiativelor firmei
• Asigurarea suportului permanent pentru directorul general al firmei
• Task-uri de natura administrativa si comerciala.


CERINTE

• Minim 3 ani experienta pe o pozitie administrativa, de secretariat sau de back office
• Studii superioare
• Engleza-foarte bine scris si vorbit
• Franceza-bine scris si vorbit (eventual)
• Foarte bune abilitati de utilizare PC: E-mail, Word, Excel, Power Point
• Persoana cu initiativa, descurcareata, cu excelenta abilitati de comunicare, cu orientare spre detaliu si analiza
• Capaciatate de organizare, atitudine pozitiva, capacitate de lucru in echipa, initiativa in luarea deciziilor.


Va rog trimiteti CV-urile la corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d