Lider Inascut / Consultant & Planificator Financiar

OVB Allfinanz Romania Broker de Asigurare SRL

20-08-2015 | EXPIRA LA 19-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Companie germana multinationala cauta:

LEADERI INASCUTI,
care vor deveni coordonatori de echipe de CONSULTANTI & PLANIFICATORI FINANCIARI in Bucuresti!

Ai acum sansa rara de a face parte din echipa unei companii care ofera servicii unice pe piata din Romania!


SCOPUL TAU, ca si LEADER, este sa:
• cresti baza de clienti activi & extinzi business-ul companiei; de asemenea, cross-selling in portofoliul de clienti pe care ii vei atrage, tu impreuna cu echipa
• recrutezi & coordonezi echipe de consultanti & planificatori financiari
• stabilesti un buget de venituri & target anual/ trimestrial/ lunar, pe care sa-l atingi impreuna cu echipa ta
• motivezi echipa & sa sustii membrii echipei in evolutia in cariera
• (optional: deschizi noi birouri ale companiei, fie in Bucuresti sau zonal)

ACTIVITATEA TA & A ECHIPEI TALE presupune sa aduceti un plus in viata oamenilor si sa ii ajutati sa isi atinga o parte din obiectivele importante pentru viitorul lor. Iata cateva exemple:
• Cum sa cumpere locuinta de vis, in conditii cat mai avantajoase, sau sa inchida un credit ipotecar cu 7-10 ani mai devreme
• Sa recupereze o parte din taxele pe care le platesc la stat
• Cum sa aibe o vacanta in plus anual
• Sa le asigure copiilor lor un viitor cat mai sigur
• Planuri pentru o stabilitate si o siguranta financiara buna
• Cum sa se retraga din activitate cu 15 - 20 de ani mai devreme decat in mod normal
• Cum sa-si investeasca cat mai eficient resursele financiare

CUM faci aceste lucruri? Iti oferim pregatire gratuita:
1. TRAINING-uri introductive:
Beneficiezi de o sesiune de TRAINING-ON-THE-JOB de la zero, care va dura 12 saptamani (baza, dezvoltare, profesie, produse, etc.), indiferent ca ai sau nu cunostinte despre FINANTE, vei fi invatat tot ce trebuie sa stii despre COMUNICARE, cum sa relationezi cu oamenii optim si bineinteles lucruri practice despre domeniul financiar (individual, dar si in grup).
2. TRAINING-uri de Management:
Ai oportunitatea sa intri in ACADEMIA DE MANAGEMENT, o sesiune de 9 saptamani de training-uri axate pe management general, crestere productivitate, team & time management, setare obiective, scalare, modelare, etc., la care vor participa colegii cu potential selectati.

TIMP NECESAR:
1) PART-TIME: pentru eficienta, recomandam sa aloci aproximativ 10-15 ore saptamanal pentru acesta activitate, si se poate lucra si in paralel cu locul de munca actual (daca ai deja unul) sau alta activitate, programul fiind flexibil si stabilit de comun acord.
2) FULL-TIME: pentru a-ti asigura o crestere substantiala a veniturilor sau pentru a face tranzitia de la un loc de munca pe care il ai deja, iti recomandam sa aloci mai mult timp (6-8 ore/ zi), astfel incat productivitatea generata de tine & echipa ta sa iti asigure venitul dorit!


Vei mai avea parte de licentiere internationala in consultanta si planificare financiara, venituri foarte bune si o anexa la contract ce iti garanteaza o cariera solida – conditii contractual stabilite pentru promovare.

DA, DACA ITI DORESTI FOARTE MULT SI LUCREZI BINE, POTI FI DIRECTOR in cativa ani sau sa coordonezi propria echipa de consultanti!

Crezi ca te potrivesti profilului? Atunci asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: mihai.dascalu@ovbro.ro, impreuna cu raspunsurile la intrebarile de mai jos.

Interviu Online:
1. Ce calitati te recomanda ca si lider si in ce situatii ti-ai testat aceste abilitati?
2. De ce iti doresti sa faci parte din echipa noastra?
3. Ce atuuri crezi ca ai fata de ceilalti aplicanti?
4. Ce te motiveaza sa aplici pentru postul de mai sus? Ce anume te motiveaza in viata, in general?

Succes!


CERINTE

Candidatul ideal:
• abilitati de LEADERSHIP & COACHING inascute sau perfectionate de-a lungul carierei!
• persoana ACTIVA SOCIAL, pentru care NETWORKING-ul este o activitate naturala
• Dispus sa INVETE, pentru ca daca nu invata, este imposibil sa creasca
• tanar profesionist SAU profesionist care doreste sa se re-specializeze si sa faca tranzitia catre o alta cariera SAU proaspat absolvent (doar indivizi cu potential ridicat → cautam talente, indiferent de varsta si experienta!)
• DESCURCARET si cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va cicali sa muncesti, asta inseamna ca este nevoie sa te pui singur la munca o data ce stii ce ai de facut)
• Sa lucreze intr-o TINUTA BUSINESS, pentru ca aspectul tau este in stransa legatura cu compania noastra
• Gandire POZITIVA si o personalitate deschisa – nu dorim sa stricam mediul foarte placut pe care l-am creat deja
• Sa fie ATENT LA DETALII si ORGANIZAT (succesul nu poate fi atins intamplator, decat cu o organizare eficienta a timpului!)
• Cunostinte medii de Microsoft Office
• Atras de VENITURI VARIABILE, corelate cu productivitatea proprie si a echipei, care nu se sperie de ideea de a fi REMUNERAT LA ADEVARATA SA VALOARE!
(nu ne dorim colegi lenesi, care isi doresc un job static, si care spera un salariu fix, invariabil de performanta si efortul depus!)
• Si, cel mai important, sa fie AMBITIOS, ORGANIZAT, DESCHIS, SELF-STARTER, INDEPENDENT!


BENEFICII OFERITE

www.ovb.ro
www.ovb.eu/english