Large Accounts Offer Specialist

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

10-12-2014 | EXPIRA LA 09-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Este responsabil cu asigurarea suportului pentru echipa de vanzari Large Accounts in definirea de oferte personalizate sau produse dedicate pentru acesti clienti.

Ofertele presupun folosirea produselor si tarifelor deja implementate sau implementarea unor oferte sau produse noi dedicate segmentului de clienti Large Accounts, daca este cazul.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
o La solicitarea agentilor de vanzari Large Accounts, defineste oferte pentru anumiti clienti din segmentul Large Accounts , oferte ce pot utiliza produse deja existente sau coordoneaza implementarea unor oferte / produse noi daca se identifica astfel de cerinte in piata, astfel incat obiectivele de achizitie de clienti noi Large Accounts si venituri sa fie atinse:
o Colaborează cu departamentele Departamentele de Vanzari precum si cu Product Managerii din Departamentul Segment, Pricing and Propositions cu scopul de a identifica cu ce produs/ oferta pot fi adresate nevoile clienţilor Large Accounts;
o Defineşte serviciul, structura de preturi si beneficiile ofertei;
o In cazul implementarii unui produs nou dedicat segmentului Large Accounts, in faza de implementare se asigura ca toate functiunile interne ale companiei sunt pregatite sa sustina lansarea noului produs/ oferta;
o Managementul si Monitorizarea ofertelor personalizate realizate pentru segmentul Large Accounts:
o Monitorizează performanta ofertei/produsului prin monitorizarea principalilor indicatori de performanta (utilizare, venituri, activari, rezilieri, satisfacţia clienţilor);
o Analizează ofertele / produsele Telekom dedicate Large Accounts in comparaţie cu competiţia;
o Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei astfel incat sa crestem numerul de clienti noi achizitionati de la competitie pe acest segment.


CERINTE

STUDII:
o Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie;


EXPERIENTA IN MUNCA:
o Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea produselor / marketing, preferabil in telecomunicatii;

CUNOSTINTE:
o Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
o Cunostinte avansate de project management;

APTITUDINI & ABILITATI:
o Gandire strategica si analitica;
o Creativitate;
o Orientare catre client;
o Orientare catre rezultate;
o Excelente abilitati de comunicare;
o Excelente abilitati de organizare si planificare;
o Excelente abilitati de prezentare;
o Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
o Engleza – fluent.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.