KEY ACCOUNT MANAGER – HORECA – FMCG FOOD

ABC Human Capital

21-09-2012 | EXPIRA LA 21-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI: gestioneaza si raspunde de realatia cu clientii IKA alocati: initiaza semnarea contractelor, negociaza contractele in limitele permise de procedura si urmareste derularea contractelor si identifica noi oportunitati de dezvoltare a cifrei de afaceri cu acestia.

RESPONSABILITATI :
• participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii IKA- HORECA
• stabileste strategia de desfasurare a activitatilor de vanzare a marfurilor per total si pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor clienti
• elaboreaza estimari, prognoze ale volumului de vanzari pe baza studiilor de piata, a resurselor de vanzare, a mediului economic si a altor crietrii, si propune masurile potrivite pentru a optimiza colaborarea cu clientii alocati
• urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii alocati
• urmareste derularea contractelor cu clientii alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.)
• propune si raspunde de conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii
• organizeaza si supervizeza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor alocati ;
• intocmeste rapoarte periodice referitoare la desfasurarea contractelor alocate, si propune masuri de imbunatatire
• urmareste saptamanal sai lunar :, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc.
• pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale comaniei pot propune activitati de promovare a produselor in magazinele alocate
• urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati
• participa la sedinte operationale si indeplineste sarcinile stabilite in cadrul acestora.


CERINTE

• studii superioare de preferat in domeniul economic
• minim 3 ani experienta in vanzari
• minim 1 an de experienta in vanzari HORECA
• limba engleze nivel mediu (minim)
• permis de conducere categoria B.

ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
• capacitatea de a lua decizii rapide si corecte
• abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
• sociabil, capacitate de lucru in echipa
• abilitati de organizare si conducere a echipei
• dinamism, putere de munca, echilibru emotional
• diplomatie, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!