KEY ACCOUNT MANAGER - FMCG

ABC Human Capital

06-05-2016 | EXPIRA LA 05-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA
• stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine
• elaboreaza estimari si prognoze ale volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA
• urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati
• urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul
• in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata)
• propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mari sau la cresterea profitabilitatii
• organizeaza si supervizeaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate
• intocmeste rapoarte periodice referitoare la activitatile desfasurate, rezultatele acestora si propune masuri de imbunatatire
• urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati
• pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate
• urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati.


CERINTE

• studii superioare de preferat in domeniul economic
• studiile post-universitare constituie avantaj;
• minim 1 an de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni ( > 400 anajati) sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum, preferabil produse alimentare;
• limba engleze nivel mediu
• cunostinte avansate de utilizare PC
• permis de conducere categoria B

ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
• capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
• abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
• sociabil, capacitate de lucru in echipa;
• abilitati de organizare si conducere a echipei;
• dinamism, putere de munca, diplomatie, adaptabilitate.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/