KEY ACCOUNT MANAGER - FMCG

ABC Human Capital

20-01-2014 | EXPIRA LA 19-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI: gestioneaza realatia cu clientii IKA alocati: initiaza semnarea contractelor, negociaza contractele in limitele permise de procedura si urmareste derularea contractelor si identifica noi oportunitati de dezvoltare a cifrei de afaceri cu acestia.
Reprezinta compania in fata clientilor IKA alocati: Kaufland, Mega Image, Billa

RESPONSABILITATI :
• participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA
• stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine
• elaboreaza estimari, prognoze a volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA
• urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati
• urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul
• in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata)
• propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii
• organizeaza si supervizeaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate
• evalueaza modul in care s-au desfasurat actiunile promotionale sau alte actiuni dedicate clientilor KA la clientii din portofoliul sau
• intocmeste rapoarte periodice referitoare la activitatile desfasurate, rezultatele acestora si propune masuri de imbunatatire
• urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati
• pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate
• protejeaza/ imbunatateste imaginea companiei prin toate actiunile sale la birou, in fata clientilor si in alte medii profesionale.


CERINTE

• studii superioare de preferat in domeniul economic
• studii post-universitare constituie avantaj;
• minim 1 an de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni ( > 400 anajati) sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum, preferabil produse alimentate;
• limba engleze avansat
• cunostinte avansate de utilizare PC;
• permis de conducere categoria B
• capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
• abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
• sociabil, capacitate de lucru in echipa; abilitati de organizare si conducere a echipei;
dinamism, putere de munca, echilibru emotional; diplomatie, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d