KEY ACCOUNT MANAGER - Bucuresti

Caroli Prod 2000 SRL

31-05-2009 | EXPIRA LA 06-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Implementeaza strategia de vanzari a companiei pe clientii KA alocati
- Responsabil de atingerea obiectivelor volumice si valorice stabilite pe fiecare brand in parte si client KA
- Negociaza conditii contractuale/ comerciale avantajoase, conform politicii companiei
- Raspunde de aplicarea corecta a politicilor de termene de plata, credit si pret
- Supervizeaza promotiile pe canalele KA alocate, evalueaza impactul lor si intocmeste rapoarte de feed-back catre NKAM
- Monitorizeaza permanent si analizeaza performanta KA, ofera informatii si analize managementului companiei, in vederea imbunatatirii activitatilor de dezvoltare a business-ului pe KA
- Furnizeaza periodic informatiile pentru realizarea estimarilor de vanzari (coeficienti de ajustare, eventualele comenzi ferme/ situatii speciale/ promotii la produse, precum si explicatiile aferente)
- Responsabil de elaborarea si indeplinirea bugetelor si a forecast-urilor
- Stabileste lunar obiectivele pentru fiecare membru al echipei sale si monitorizeaza indeplinirea acestora


CERINTE

- Mimin 5 ani experienta in vanzari in relatia cu KA si minim 3 ani experienta in coordonare KA
- Studii superioare finalizate
- Capacitati foarte bune de analiza si sinteza
- Capacitati foarte bune de organizare si planificare a activitatii
- Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere
- Abilitati foarte bune pentru lucrul in echipa si orientare spre obtinerea de rezultate
- Persoana matura, dinamica, integra


DESCRIEREA FIRMEI

Caroli este una din principalele firme in domeniul productiei si distributiei de mezeluri si de preparate din carne de pe piata romaneasca. Este o societate cu raspundere limitata, cu sediul in Bucuresti si 100% capital strain.

Noi credem ca experienta acumulata atat in domeniul tehnologic cat si in cel al vanzarii si distributiei, implica un grad ridicat de responsabilitate in producerea preparatelor de cea mai buna calitate si nu in ultimul rand necesitatea de a contribui la o dezvoltare durabila a pietei produselor din carne din Romania.