Job expirat
• Ensures day-to-day Windows and Microsoft Exchange servers and related applications administration, troubleshooting and support.
• Provides phone, email, and hands-on technical second level support to Windows users.
• Configures, installs, and supports the hardware and software infrastructure of Intel based servers.
• Ensures systems’ backup, recovery and disaster recovery configurations.
• Responsible for the anti-virus software update and management.
• Continuously evaluates the hardware, software and physical security risks of critical IT infrastructure.
• Participates in the development and implementation of long-term network, application and systems plans.
• Detects, prioritizes, and responds appropriately to performance and availability issues regarding computer systems.
• Develop and maintain documentation related to servers and networks.
• 2+ years experience in architecting, administering, troubleshooting and designing TCP/IP LAN/WAN technology solutions.
• Experience in the use, installation, support, and troubleshooting of desktop, laptops and Intel based servers.
• Experience in managing and maintaining complex AD infrastructure, Exchange Servers, Software Deployment Tools, Antivirus and Security programs.
• Excellent troubleshooting, analytical and problem solving skills.
• Strong planning and organizational skills.
• Ideal candidates should have relevant Microsoft certifications.
Work Attitude/Aptitudes:
• Degree in computer science or equivalent
• Able to occasionally perform system maintenance and upgrades before/after office hours and on weekends.
• Time management: able to work independently and balance daily operations with projects
• Proactive and also a very good problem-solver
• Flexible and able to work in high stress situations
• Customer service orientated
• Communicative and diplomatic
Additional skills
• Experience of working in a multi-site environment.
• Excellent command of English language
• Prior experience in a 24/7, technology dependent production environment.
• Management of Telephone Systems, Voice and Data circuits & Support Contracts.
• Banking field experience a plus
Cu o experienţă de 18 ani de activitate, Banca Românească oferă clienţilor săi o gamă largă de produse şi servicii pentru persoane fizice şi pentru corporaţii.
În octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din Europa de Sud-Est, Grupul National Bank of Greece (NBG), a achiziţionat pachetul majoritar la Banca Româneasca S.A., deţinând în prezent 89,070% din capitalul social al acesteia. Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) este un alt acţionar important, deţinând 10,209% din capitalul social al băncii.
Prin susţinerea financiară a grupului, capitalul Băncii Româneşti s-a majorat substanţial, ajungând în prezent la aproximativ 200 milioane Eur. Banca Românească dispune de o reţea naţională formată din 134 de sucursale, din care 36 sunt situate în Bucureşti şi 6 centre de afaceri.
Grupul NBG este cel mai mare grup financiar din Republica Elenă fiind fondat în anul 1841 şi listat la Bursa de Valori din Atena încă din anul 1880. Începând cu octombrie 1999 este listat şi la Bursa de Valori din New York. Grupul NBG deţine o poziţie dominantă pe piaţa serviciilor financiare din Grecia, cu peste 1000 unităţi bancare în ţară şi în străinatate şi un portofoliu de 10 milioane de clienţi.
În afara activităţilor bancare specifice, Grupul National Bank of Greece desfaşoară în România o serie de alte operaţiuni în diverse domenii financiare. Dintre companiile mai reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece în România se numără: NBG Securities Romania, Societatea de asigurare - reasigurare GARANTA, NBG Leasing IFN S.A şi NBG Factoring Romania.