Junior Specialist AR cu nivel avansat Germana/Bulgara/Sarba/Maghiara/Ceha/Slovena/Slovaca

Talent Stream

04-03-2013 | EXPIRA LA 06-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

• Emiterea, verificarea si inregistrarea automata si manuala a facturilor
• Postarea zilnica a platilor bancare conform procedurilor in vigoare
• Verificarea zilnica a platilor si facturilor postate automat prin interfata.
• Verificarea clientilor propusi la notificare si feedback.
• Rularea procedurii de notificari
• Verificarea calculului de penalitati de intarziere la plata a clientilor.
• Analiza, operarea si verificarea incasarilor pentru clienti si debitori pentru a asigura inchiderile lunare, trimestriale, si anuale conform planificarii.
• Confirmarea soldurilor catre clienti conform procedurii.
• Constituirea / modificarea si inregistrarea provizioanelor specifice
• Arhivarea documentelor.
• Verifica rulajele lunare la conturile de clienti si efectueaza cliringul si corectia de rulaje.
• Asigura suport in crearea si mentinerea bazei de date clienti
• Inregistrarea conform procedurilor si cerintelor legale in vigoare stabilite pentru serviciile de contabilitate a clientilor.
• Este raspunzator de respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si a informatiilor.
• Respectarea procedurilor interne de lucru.
• Colaboreaza cu Managerul Echipei de Contabilitate a Clientilor din care face parte, cu ceilalti membri ai echipei precum si cu ceilalti membri din stream-ul de clienti si alte stream-uri, pentru realizarea obiectivelor.
• Executa orice alte sarcini atribuite de superiorul direct.


CERINTE

• Studii medii / universitare de profil (in economie / contabilitate).
• Cunoasterea la nivel fluent a limbii germane si a unei limbi est europene (oricare dintre bulgara, sarba, maghiara, ceha, slovena, slovaca)
• Limba engleza (scris, citit, vorbit) – minim nivel incepator
• Experienta contabila 1-3 ani.
• Experienta 2 ani in utilizarea programelor de contabilitate.
• Intelegerea teoretica si practica a proceselor si metodologiei de Contabilitate venituri.
• Cunostinte si abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook).


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare