Junior Brand Manager

OMNILOGIC

18-10-2008 | EXPIRA LA 24-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre:- Sales & Marketing Director
Obiectivul postului:- dezvolta si executa planuri de marketing pentru diverse marci, pe termen lung si in functie de buget

•Planifica, analizeaza si controleaza implementarea bugetului de marketing
•Urmareste si dezvolta conceptele de mercantizare la nivel national, comunicand cu furnizorii de servicii publicitare si cu departamentul de vanzari
•Propune si supervizeaza implementarea activitatii de trade marketing
•Adapteaza reclamele TV, supervizeaza productia de spoturi audio, a machetelor si materialelor POS
•Efectueaza vizite in piata
•Organizeaza evenimente specifice pentru fiecare produs
•Repartizeaza produsele in teritoriu pentru lansari si activitati promotionale speciale
•Analizeaza evolutia produselor in raport cu obiectivele de distributie, cote de piata sau vanzari valorice
•Efectueaza rapoarte privitoare la analiza pe piata pentru pozitionarea produselor fata de competitie si la urmarirea implementarii in piata a planurilor de marketing
•Raporteaza realizarile privind vanzarile, stocurile si activitatile promotionale


CERINTE

Educatie
•Studii superioare

Experienta
•2 ani de experienta intr-o pozitie similara, de preferat in FMCG – produse de marca – up market

Cunostinte
•Limba engleza - fluent
•Cunostinte foarte bune de operare a calculatorului(MS Office- in special Excel, Power Point, Internet, Corel Draw, Adobe Photoshop)
•Cunostinte de marketing (promovare si comunicare) specifice FMCG
•Cunostinte de studiere a pietei (tehnici, mecanisme, indicatori)
•Experienta in lucrul cu canalele media si formularea unui mesaj publicitar
•Experienta in activitati BTL si productie publicitara
•Experienta in activitati de merchandising (standarde, pozitionare-display, logistica, etc)
•Experienta in realizarea planogramelor functie de sortimentul si spatiul existent la client
•Buna cunoastere a mecanismelor de construire a preturilor
•Cunostinte asupra comportamentului consumatorilor

Abilitati si aptitudini
•De planificare si organizare
•De coordonare a activitatilor
•Gandire analitica, logica
•Aptitudini interpersonale, de comunicare si de bun ascultator
•Aptitudini de prezentare
•Rezolvarea problemelor
•Atentie distributiva, concentrare
•Capacitatea de a lucra sub presiune

Atitudini
•Atitudine, comportament si prezentare corespunzatoare mediului de afaceri in care functioneaza
•Dinamic, entuziast
•Perseverent
•Flexibil, deschis la sugestii, pozitivism, optimism
•Integritate si dedicare; onest si deschis; membru activ al echipei
•Orientat spre obtinerea de rezultate si eficienta
•Respect pentru termene limita, pentru reguli si proceduri


DESCRIEREA FIRMEI

At the prepare stage customer establish business requirements and corresponding technology vision. OMNILOGIC guide the customer in the choosing of a technology and services strategy that is aligned with given financial and business aspects. At this stage, OMNILOGIC deliver a conceptual architecture of the proposed system as well as a high-level design an a proof-of-concept is performed in order to validate the functionality and the features.
Services:
- consultancy in order to identify the best solutions for business increase
- develop the business plan including RO