INSPECTOR RESURSE UMANE

RELAD PHARMA SA

11-07-2007 | EXPIRA LA 10-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Intocmirea si actualizarea dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor de munca si a actelor necesare modificarii sau incetarii contractelor de munca;
- Verificarea autenticitatii documentelor prezentate la angajare;
- Completarea carnetelor de munca;
- Mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Realizarea de situatii si rapoarte specifice activitatii desfasurate.


CERINTE

- Experienta in specificul postului minim 3 ani;
- Atestat Inspector Resurse Umane;
- Studii medii sau superioare;
- Foarte buna cunoastere a legislatiei muncii;
- Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Word, Excel, Power Point);
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare, de comunicare si negociere.


BENEFICII OFERITE

Compania ofer¿ un mediu de activitate dinamic, propice dezvolt¿rii profesionale si un pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul dintre liderii pietei romanesti de import si distributie de produse farmaceutice si parafacermaceutice. Astazi, compania comercializeaza peste 6000 de produse catre 4000 de clienti (farmacii si spitale), situati pe intreg teritoriul Romaniei. RELAD are puncte de lucru in 16 din cele mai mari orase din tara, avand o echipa formata din peste 800 de profesionisti. Misiunea RELAD este sa contribuie permanent la imbunatatirea sistemului de sanatate national, printr-o inalta calitate (certificata cu standardul ISO 9001:2000) a distributiei si comercializarii produselor farmaceutice, in beneficiul pacientilor, al partenerilor si al sau, in egala masura.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista, dinamica si unita, sa iti construiesti o cariera intr-un domeniu de perspectiva, intr-o companie care iti ofera sansa de a te dezvolta profesional si personal, incearca-ti sansa! Te asteptam in echipa RELAD! Succes!