Job expirat
Organizarea activitatii
• Configureaza si intretine aplicatiile IT conform cerintelor de business, inclusiv integrarea acestora prin sistemele de interfatare
• Dezvolta rapoarte ad-hoc cerute de business, realizeaza investigatii si analize pe baza de incidente; dezvolta la cerere interfete intre bazele de date si alte sisteme
• Supravegheaza aplicatiile de business in scopul reducerii sau evitarii nefunctionarii acestora; asigura suport de nivelul 2 al aplicatiilor
• Recunoaste, investigheaza si corecteaza inconsitentele din bazele de date, participa activ la procesul de corectare al erorilor
• Identifica, documenteaza si comunica cerintele tehnice ale aplicatilor sau a lacunelor in functionarea acestora
• Ajuta in procesul de testare al modificarilor pe sistemele de business
• Reviziueste si ofera feedback pentru documentatia creata de alti furnizori de sisteme IT
• Furnizeaza la cerere informatii privind activitatile zilnice desfasurate, problemele identificate si solutiile adoptate
• Se documenteaza permanent pe teme de specialitate, studiaza carti si reviste in domeniu, documentatia in format electronic, participa in liste de discutii pe temele de interes
Abilităţi cerute de post
• Abilităţi de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitivă
• Bună organizare, precizie
• Integritate şi dedicare; deschidere şi onestitate
• Spirit de iniţiativă, proactivitate; dorinţă de perfecţionare continuă
• Orientare către rezultate; eficienţă; rezolvarea problemelor şi depăşirea obstacolelor ce apar
• Nivel ridicat de atenţie şi concentrare, abilităţi multiple
• Interes pentru maxima satisfacţie a clienţilor interni şi externi
Aptitudini şi cunoştinţe cerute de post
• Absolvent de facultate
• Limba engleza fluenta in vorbit si scris
• Cunostinte SQL si PL/SQL pe baze de Oracle
• Minim 1 an experienta in programare (PHP/Java) – nu e obligatoriu
• Minim 3 ani experienta in echipe de support level 2, preferabil intr-o companie multinationala
• Minim 3 ani experienta cu sistemele de suport business (CRM, Billing, Collection)
• Familiar cu arhitectura orientata pe servicii (ESB)
• Cunoasterea instrumentelor de manipulare date (ETL)
Se va negocia in functie de experienta si abilitati.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d