Job expirat
Atributiile postului sunt in proportie de 60% din timp orientate catre activitati de ofertare si 40% catre suport tehnic pentru implementare proiecte
- Cerinte pentru activitatea de ofertare: analiza caiet sarcini; analiza planuri; identificare solutie tehnica; identificare furnizori si solicitare oferta; analiza preturilor din ofertele primite, selectarea echipamentelor si stabilirea costurilor ofertei; intocmirea fiselor tehnice; optimizarea ofertei.
- Suport tehnic pentru managerul de proiect in implementarea solutiei tehnice ofertate
Este necesara o experienta de minim 3 ani intr-o companie de instalatii electrice, HVAC si/sau sanitare, pe segmentul de ofertare.
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.