Inginer de Sistem IT

RAYMOND MEDIA SRL

24-04-2015 | EXPIRA LA 24-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
-Oferă soluţii optime pentru problemele clienţilor (timp, calitate şi costuri);
-Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;
-Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
-La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii a companiei, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;
-În funcţie de evoluţia nevoilor de business, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine;
-Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
-Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
-Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Diviziei;
-Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);
-Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;
-Colaborează cu alte departamente tehnice din cadrul companiei pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;


CERINTE

Studii:
-Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).

Experienţa în muncă:
-Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
-Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
-Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;
-Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;
-Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
-Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
-Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
-Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);
-Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
-Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
-Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
-Orientare spre client;
-Lucru în echipă;
-Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
-Persoană organizată şi proactivă;
-Lucrează în ture;
-Limba engleză nivel mediu;
-Capacitate de a lua decizii;
-Capacitate de analiză şi sinteză;
-Comportament proactiv.


DESCRIEREA FIRMEI

O companie tanara si dinamica. Punem pret pe angajati si serviciile noastre.