HR Administrator

GENPACT ROMANIA

26-08-2015 | EXPIRA LA 25-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Intocmirea formelor de angajare si de desfacere a contractului individual de munca
• Inregistrarea in registrul de evidenta al salariatilor a tuturor schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare
• Transmite către furnizorul de servicii de administrare personal si salarizare informatiile cu privire la noile angajari si detaliile contractuale;
• Verifica corectitudinea datelor din contractul de munca si notifica furnizorul de servicii pentru operarea eventualelor modificari;
• Asista angajatul la semnarea actelor de angajare si obtine semnatura reprezentantului legal acolo unde este cazul;
• Colecteaza, verifica si trimite documentele de angajare catre furnizorul de servicii in timp util;
• Colecteaza informatiile privind orice modificare a conditiilor de angajare, asigurandu-se ca acestea au fost aprobate in prealabil de catre persoanele autorizate;
• Completeaza machetele de modificari, transmite machetele de modificari catre Specialistul in salarizare in termenele stabilite;
• Receptioneza, verifica actele de modificare a clauzelor contractuale si notifica furnizorul de servicii in vederea operarii corecte a datelor in cazul constatarii unor erori;
• Verfica lunar, statusul actelor aditionale si a fiselor de post emise si transmise catre furnizorul de servicii si notifica superiorii directi ai angajatilor si HR Business Partner-ii responsabili pentru remedierea intarzierilor in transmiterea acestor documente
• Receptioneaza solicitarile/intrebarile angajatilor;
• Ofera cu promptitudine informatii legate de: legislatia muncii, contracte colective de munca, regulamente interne, alte reguli si proceduri interne legate de procesele de administrare de personal;
• Directioneaza angajatii catre furnizorul de servicii pentru rezolvarea problemelor din aria contractuala a acestuia, sau catre alti colegi din echipa, in functie de situatie;
• Monitorizeaza rezolvarea problemelor/solicitarilor din aria sa de specializare de catre furnizorul de servicii;
• Rezolva problemele/solicitarile din aria sa de responsabilitate si comunica angajatilor solutiile implementate.
• Consiliaza angajatii la redactarea demisiilor sau cererilor de incetare in conformitate cu prevederile legale si politica companiei;
• Verifica cererile de incetare/demisiile in privinta corectitudinii si existenta semnaturilor autorizate;
• Initializeaza fisa de lichidare si monitorizeaza derularea procesului de lichidare
• Asigura interfata intre angajator si institutiile publice cu atributiuni in controlului implementarii legislatiei muncii si practicilor aferente, precum si a auditorilor interni si externi:
• Furnizeaza documente/informatii din domeniul administrarii de personal persoanelor autorizate;
• Solicita catre furnizorul de servicii de administrare de personal diverse documente/informatii din domeniul administrarii de personal;
• Comunica rezolutiile controalelor/auditurilor catre persoanele abilitate sa ia decizii in privinta implementarii recomandarilor primite.
• Administreaza procesul de notificare a starii de graviditate a angajatelor in scopul implementarii prevederilor legale in domeniu
• Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra- si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei.
• Propune solutii de imbunatatire in aria administrarii de personal in scopul facilitarii accesului la informatie, cresterii gradului de acuratete a datelor si/sau pentru oferirea unor servicii de calitate angajatilor companie
• Indeplineste, la cererea managerului direct, si alte sarcini si responsabilitati fata de cele mentionate anterior, in conformitate cu aria sa de expertiza, in scopul indeplinirii obiectivelor echipei din care face parte;


CERINTE

• Studii superioare in domeniu
• Experienta minim 2 ani intr-un mediu cu expunere multinationala
• Bune cunostinte ale legislatiei in vigoare, conform codului muncii
• Engleza nivel avansat
• Bune cunostinte de utilizare a aplicatiilor MS Word si MS Excel
• Bune abilitati de comunicare
• Buna abilitati de organizare
• Atentie la detalii
• Abilitatea de a-si planifica munca astfel incat sa respecte termenele limita.


DESCRIEREA FIRMEI

Genpact is a global leader in transforming and running business processes and operations.
Our service portfolio includes finance & accounting, banking & insurance, procurement & supply chain, collections & customer service, enterprise application, IT infrastructure management and smart decision services.
Currently over 64,000 employees manage 4,700+ processes in 30+ languages, from a global network of over 70+ operation centers, in 24 countries. We cover multiple industry verticals, such as automotive, banking and finance, insurance, manufacturing, pharmaceuticals, telecommunication, transportation & logistics.

Genpact Europe is present in 4 countries, through 11 delivery centers and with a number of over 3,600 employees. We are offering services in more than 20 languages, for over 50 clients.

That's why we are known to GENerate imPACT.