HELPDESK TEAM LEADER

ROMSTAL

19-02-2007 | EXPIRA LA 25-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- supervizeaza echipa de helpdesk officers, asigneaza task-urile si se asigura de buna indeplinire a acestora
- este responsabil pentru indeplinirea nivelelor de performanta agreeate in SLA-uri
- dezvolta proceduri si standarde interne pentru gestionarea platformei desktop
- responsabil pentru achizitia centralizata de hardware si software
- preia si rezolva cereri de suport tehnic
- deployment hardware/software


CERINTE

- Studii superioare - de preferat automatica, informatica, electronica
- Buna cunoastere a platformei Windows ( 98, 2000, XP) ¿ instalare si configurare sistem de operare, instalare periferice, instalare si troubleshooting aplicatii (MS Office, Lotus Notes, Oracle Forms&Reports, anti-virus,etc), skill-uri depanare hardware PC, depanare retea ¿ cunostintele de Microsoft Active Directory constituie un plus
- Persoana cu bune abilitati de comunicare, dinamica, analitica, organizata, proactiva, orientata catre rezolvarea temeinica a problemelor (problem solver)


DESCRIEREA FIRMEI

Domeniu de activitate: Comercializarea de echipamente, accesorii si piese de schimb pentru instalatii sanitare, termice si de climatizare, instalatii electrice, scule, unelte si materiale pentru instalatii, constructii etc.