Helpdesk Officer - Divizia IT

LIBRA INTERNET BANK SA

19-03-2015 | EXPIRA LA 18-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde solicitarilor si cererilor de asistenta in privinta activitatilor operative zilnice ale organizatiei;
- Identifica problemele, defectiunile tehnice si ofera asistenta utilizatorilor;
- Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office;
- Efectueaza operatii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, actualizare cotatii;
- Efectueaza salvarile de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, in baza solicitarilor primite de la Sefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, inregistrand aceste solicitari intr-o aplicatie de help desk;
- Raporteaza zilnic in scris sefului de Departament Suport Operatii IT erorile care nu au putut fi solutionate in ziua precedenta, cat si problemele trimise catre Departamentul R&D sau de securitate;
- Efectueaza procedurile necesare pentru deschiderea de noi sucursale in sistem;
- Efectueaza operatiile de provizionare si deprovizionare a angajatilor bancii;
- Instaleaza si configureaza statiile de lucru conform procedurilor in vigoare.


CERINTE

- Absolvent al unei facultati de profil (informatica economica sau automatica);
- Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an);
- Experienta in administrarea bazelor de date MS SQL Server (1 an);
- Cunostinte generale: Exchange Server, Linux, Tehnologii web;
- Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an);
- Experienta anterioara intr-un post similar este considerata un avantaj;


BENEFICII OFERITE

- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare in functie de performanta ta;
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
- Recunoasterea rezultatelor - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.
Aplicatiile vor fi tratate confidential. Numai candidatii care intrunesc conditiile de selectie vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Ai drept calitati spiritul dinamic, perseverenta si entuziasm? Iti doresti o cariera de succes in mediul financiar-bancar?

In Libra Internet Bank iţi oferim un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii.
Suntem o echipă tânără şi dinamică. Vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.


Te asteptam alaturi de echipa noastra!