Job expirat
• Cunostinte de limba Germana la un nivel avansat si engleza nivel mediu
• Cunostinte tehnice in special de troubleshooting hardware si software constituie un avantaj
• Aptitudini de comunicare deosebite
• Spirit de echipa
• Proactivitate
• Oferire de asistenta tehnica prin telefon si e-mail
• Instalare si configurare de sisteme de operare si aplicatii
• Diagnosticare pentru probleme de hardware si software
• Stabilirea unei relatii profesionale cu fiecare client
• Un mediu de lucru tanar si competitiv
• Oportunitati de promovare
• Pachet salarial atractiv
• Training profesional pentru fiecare dintre angajatii nostri
CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.
Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part-time, traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.
In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.
Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesionala!
www.cgscontactcenter.com