FUNCTIONAR ECONOMIC- Bucuresti

People Design

12-10-2008 | EXPIRA LA 18-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectueaz¿ inregistrarea documentelor contabile primare (avize de expeditie, facturi) conform legii contabilit¿¿ii
- Inregistreaza fisele de service ale colegilor intr-un program dedicat
- Indosariaza, claseaza, arhiveaza documentele rezultate din activitatea sa.
- Preia corespondenta (posta, fax, curier, email) care contine documente primare de la punctele de lucru din teritoriu.
- Raspunde de corectitudinea inscrisurilor in documente (facturi fiscale, chitante, avize de expeditie, formulare depunere in banca, formular CEC ridicare numerar banca, borderou de incasare a CEC-urilor, state de plata, ordine de plata, ordin de deplasare, decont, alte documente prevazute de legislatia in vigoare a Romaniei) pe care le intocmeste personal.


CERINTE

- Studii medii
- Experienta in domeniu minim 1 an
- Cunostinte de operare PC (MSOffice)
- Usurinta in comunicare, abilitati pentru lucrul in echipa
- Atentie la detalii
- Capacitatea de a rezolva problemele si asumarea responsabilitatii
- Persoana organizata
- Experienta in munca de specialitate
- Dorinta de a acumula cunostinte noi


BENEFICII OFERITE

- Cursuri de calificare.
- Salariu motivant, pe cartea de munca.
- Tichete de masa
- Prima de Craciun si Paste
- Conditii de lucru foarte bune.


DESCRIEREA FIRMEI

People Design ofera clientilor sai solutii personalizate de atragere a angajatilor potriviti, identificare a potentialului oamenilor, si construieste strategii de motivarea si instruire eficiente.People Design ofera clientilor sai solutii personalizate de recrutare si identificare a potentialului oamenilor.

Clientul nostru este o companie dezvoltata la nivel national, ce asigura servicii complete de copiere, managementul documentelor si servicii tehnice de instalare si intretinere a echipamentelor de birou.

Pentru activitatea service dorim sa gasim cat mai repede o persoana pentru a ocupa postul de Functionar Economic Bucuresti.
www.peopledesign.ro