Front Desk Assistant

SOLVE PERFORM

03-11-2017 | EXPIRA LA 03-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- efectuează activităţi administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al conducerii companiei;
- preia, inregistreaza şi repartizeaza corespondenţa în cadrul companiei, ţine evidenţei acesteia după criterii stabilite;
- tehnoredacteaza documente elaborate de conducere, aplica ştampila şi transmite documentele conform indicaţiilor primite;
- inregistreaza, arhiveaza contractele si actele aditionale. Tine evidenta acestora intr-un tabel.
- asigura legăturile telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei, ţine evidenţa apelurilor telefonice şi a solicitărilor directe;
- transmite în timp util solicitarile persoanelor din afara companiei către personalul de specialitate;
- asigură primirea persoanelor din afara companiei şi le îndrumă către persoanele competente;
- asigură protocolul în cadrul companiei;
- transmite informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul companiei;
- păstreaza evidenţei datelor de contact ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu şi pune la dispoziţie cu promptitudine aceste date;
- transmite în timp util hotărârile şi deciziile luate de conducere către compartimentele companiei;
- înregistreaza, claseaza şi ţine evidenţa stricta a documentelor din zona sa de responsabilitate în registrele de evidenţă
- realizeaza şi actualizeaza anumite situaţii solicitate;
- gestionează documentele de interes general ale companiei;
- acorda suport departamentului de Achizitii cu privire la: cazare, transport, bilete avion, obtinere vize;
- gestioneaza relatia cu furnizorii Companiei: Vodafone, RCS, Telekom, Roel etc.
- în funcţie de activitatea curentă a unităţii, la cererea conducerii, salariatul va îndeplini orice alte sarcini care au legătură directă cu obiectivul postului ocupat;


CERINTE

CUNOŞTINŢE :

– Studii superioare
– Cunostinte necesare : Windows, Word, Excel;
– Limbi straine: engleza (scris si vorbit /nivel mediu);

CALITĂŢI, APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
- rezistenţa la mediu de lucru solicitant.
– bune abilităţi de planificare, organizare, coordonare;
– atenţie la detalii, atenţie distributivă;
– capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;
– abilitatea de a-şi atinge obiectivele în termenul stabilit.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare de personal.
Directii de specializare: personal educational si personal retail non-food.