FARMACIST DEPOZIT

Farmexpert

14-02-2006 | EXPIRA LA 16-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Desfasoara intrega activitate in conformitate cu principiile stabilite de firma in domeniul calitatii :
- fara reclamatii de la clienti ;
- fara intarzieri in executie ;
- fara pagube materiale ;

- Desfasoara activitatea in cadrul unei gestiuni colective conform normelor si regulilor prevazute de actele normative in vigoare ;

- Raspunde de respectarea legalitatii in activitatea pe care o coordoneaza, desfasoara si propune masuri de corectare sau aliniere a acestei activitati in conformitate cu noile cerinte legale aparute pe parcursul desfasurarii activitatii ;

- Planifica intrega sa activitate astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului sau ;

- Organizeaza activitatea echipei de care raspunde dupa un program stabilit de comun acord cu seful de depozit si asigura prezenta la program a personalului din subordine la ora stabilita si in conditiile impuse prin normele interne in vigoare ;

- Participa la receptia produselor, fiind presedintele comisiei de receptie. Urmareste in principal existenta neconformitatilor cantitative si calitative;


CERINTE

- studii superioare - Facultatea de Farmacie

- experienta minim 1 an in activitate, constituie avantaj;

- cunostinte operare pe calculator (MS Office)

- capacitate de memorare foarte buna;

- capacitatea de a organiza, planifica si conduce;

- capacitate de a opera un volum mare de informatii;

- capacitate foarte buna de comunicare;

- rezistenta la efort fizic si psihic.


BENEFICII OFERITE

- salariu

- bonuri de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

FARMEXPERT D.C.I. este o companie cu capital integral romanesc, fondata in anul 1996, avand sediul central in Bucuresti. Activitatea companiei consta in importul si distributia de medicamente, cosmetice si produse parafarmaceutice.

300 de angajati lucreaza profesional pentru partenerii nostri, clienti si furnizori. Filozofia companiei este bazata pe respectarea demnitatii angajatilor, sarcini si responsabilitati clare, recunoasterea si recompensarea performantelor, dezvoltarea competentelor si continua imbunatatire a calitatii serviciilor.