EXPORT MANAGER/TRADE MARKETING MANAGER

SC ZAREA SA

21-06-2010 | EXPIRA LA 27-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul are doua componente:
Export
- In urma validarii cu superiorul direct, intocmeste, implementeaza si monitorizeaza planul de export in scopul asigurarii prezentei pe piata externa a produselor companiei
- Este responsabil cu mentinerea pietei externe existente prin efectuarea de previziuni si corelari cu produsele si preturile concurentei si identificarea de noi canale de distributie
- Propune si dezvolta actiuni de marketing international in scopul obtinerii unei imagini pe piata externa
- Monitorizeaza derularea contractelor incheiate, lanseaza comenzile catre departamentul productie, urmareste productia si depozitarea produselor ce urmeaza a se exporta, organizeaza transportul aferent exportului, monitorizeaza livrarea in conditii optime si respectarea termenelor de incasare postlivrare in scopul asigurarii respectarii angajamentelor asumate prin semnarea contractelor cu clientii externi
- Participa cu produse ale companiei la targuri si concursuri internationale specializate

Trade marketing
- Contribuie la implementarea si managementul politicilor de trade marketing si a proiectelor definite pentru departamentul vanzari in concordanta cu obiectivele stabilite si cu politicile de marketing ale companiei
- Elaboreaza, implementeaza si monitorizeaza planul anual al promotiilor si activitatilor de merchandising elaborate in scopul consolidarii si dezvoltarii prezentei in piata a companiei in concordanta cu obiectivele stabilite si cu politicile de marketing ale companiei
- Asigura conexiunea dintre departamentele de vanzari si marketing, centralizand, analizand si sintetizand datele specifice celor doua departamente, supervizand modul de comunicare si de implementare a initiativelor specifice acestora in raport cu fiecare la canal de vanzare al companiei


CERINTE

- minim 3 ani experienta in activitati de export- OBLIGATORIU
- experienta in domeniul vanzarilor (cel putin 2 ani experienta in domeniul FMCG)
- experienta in coordonare si implementare proiecte de trademarketing
- cunostinte de vanzari si de negociere
- cunostinte despre piata de FMCG
- studii superioare finalizate- obligatoriu
- limba engleza- NIVEL AVANSAT- obligatoriu; avantaj cunoasterea altor limbi straine
- permis de conducere cat. B
- cunostinte operare PC (Microsoft Office)

ABILITATI SI COMPETENTE:
- foarte bune abilitati de planificare,organizare si prioritizare
- capacitate de a lua decizii in conditii de stres
- leadership
- capacitate de a gestiona simultan mai multe proiecte
- capacitate de interactiune cu toate departamentele companiei
- persuasiune – sa fie capabil sa isi argumenteze si sa isi sustina ideile cu tarie
- perseverenta
- initiativa


DESCRIEREA FIRMEI

Company member of Schloss Wachenheim Group, Germany.
The leading world-wide company on sparkling wines production.