Expert Marketing_Segment Rezidential

Telekom Romania Communications S.A.

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Coordoneaza activitatile si operatiunile de marketing si comunicare din aria sa de responsabilitate, influentand in mod activ dezvoltarea profitabila a companiei, prin realizarea obiectivelor, in vederea cresterii imaginii de marca si influentarii pozitive a intentiei de achizitie

- Stabileste, propune si implementeaza planul de comunicare si strategia de sponsorizare ale companiei. Identifica oportunitatile de comunicare si de sponsorizare existente pe piata si elaboreaza planuri pentru a le exploata;
- Supravegheaza si asigura implementarea corespunzatoare a sarcinilor majore ale departamentului, cu scopul de a dezvolta in continuare afacerea companiei;
- Monitorizeaza performanta planurilor si efectueaza modificarile necesare pentru a se asigura ca obiectivele de business sunt atinse;
- Asigura o comunicare eficienta cu alte departamente si cu colaboratorii externi (de exemplu, agentii de publicitate, etc), cu scopul de a realiza implementarea planurilor intr-un mod coordonat;
- Pregateste, urmareste si utilizeaza bugetul departamentului (A&P) asigurand utilizarea eficientă a resurselor; Coopereaza si comunica cu alte structuri organizatorice din cadrul companiei, conform procedurilor in vigoare, in vederea indeplinirii obiectivelor de business;
- In functie de evolutia busniess-ului, executa si implementeaza rapoarte, analize, prezentari, proiecte, participari la actiuni de business cu specific brand-comms pentru a asigura indeplinirea obiectivelor agreate la standardele comunicate.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare si postuniversitare specifice domeniului;

Experienţa in munca:
- Cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul FMCG si/sau sectorul de servicii;

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
- Cunostinte MS Office - nivel avansat;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Stapanirea excelenta a limbii romane si limbii engleze;
- Abilitati excelente de rezolvare a problemelor si de luare a deciziilor;
- Toleranta la stress si capacitate de automotivare;
- Orientare pe client;
- Disponibilitate deplasari: ocazional.

Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.