Expert Instrumente pentru suport decizional

APT RESOURCES & SERVICES

22-05-2012 | EXPIRA LA 21-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

MISIUNE:
Organizatia Sales Ops Global Business Intelligence Team asigura asistenta organizatiei de Vanzari din EMEA privind functionarea si utilizarea diverselor aplicatii, operationalizarea proceselor necesare desfasurarii activitatii de vanzari, monitorizarea, controlul si imbunatatirea activitatilor operationale desfasurate in diverse centre din intreaga lume.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

• indeplineste rolul de expert pentru o anume aplicatie/set de aplicatii, acumuland si impartasind cunostinte in cadrul Organzatiei, precum si coordonand lansarea, adoptarea si migrarea catre noi versiuni sau alte aplicatii

Responsabilitati de coordonare:
• coordoneaza adoptarea unor aplicatii noi sau a unor verisuni imbunatatite, precum si tranzitia de la o aplicatie la o alta, prin:
- asigurarea drepturilor de acces corespunzatoare membrilor echipei
- coordonarea activitatilor de testare a aplicatiei
- coordonarea activitatilor de migrare de la o aplicatie la o alta precum si a celor de adaptare a rapoartelor/proceselor operationale la caracteristici nou-adaugate aplicatiilor existente
- asigurarea unor metode consecvente de producere a rapoartelor ce folosesc o aplicatia sau tipul de informatie pe care este expert, favorizand obtinerea unei calitati a datelor superioara
- asigurarea legaturii permanente cu toti cei afectati, prin comunicare consecventa si implicarea lor in toate activitatile relevante, acestia fiind: memebri ai echipei operationale, ingineri de proces, experti privind alte aplicatii/procese,

Responsabilitati privind monitorizarea, controlul si imbunatatirea aplicatiei:
• masoara periodic gradul de utilizare al aplicatiei sau al rapoartelor construite pe baza aplicatiei, comunica inspre inginerul de proces eventuale deviatii, defineste pornind de la aceste observatii noi imbunatatiri pe si le urmareste pana la implementare
• evalueaza zilnic starea aplicatiei pornind de la parametri privind disponibilitatea, performanta si calitatea datelor, raportand observatiile
• alerteaza in mod pro-activ managementul, inginerii de proces si echipa in cazul unor inconveniente, schimbari sau incidente privind aplicatia
• defineste si urmareste in executie planuri de actiune corective
• formuleaza si urmareste escalari privind functionalitatile aplicatiilor si calitatea informatiilor

Responsabilitati privind asistenta in utilizarea aplicatiei:
• reprezinta nivelul de asistenta superior (L2) pentru colegi precum si pentru utilizatorii

Responsabilitati privind interactiunea si comunicarea:
• mentine un nivel corespunzator de comunicare cu reprezentantii echipelor globale, echipa de monitorizare a operatiunilor, managerii de proiect, dezvoltatorii de rapoarte, reprezentantii departamentului IT, partenerii de afaceri si clientii
• defineste si comunica un proces de urmat in vederea obtinerii de asistenta IT pentru aplicatia pentru care este expert

Responsabilitati privind expetiza asupra aplicatiei:
• este responsabil pentru insusirea cunostintelor privind aplicatia in care este expert de catre intreaga echipa operationala
• este responsabil cu mentinerea la zi la a documentatiilor privind aplicatia si interfetele altor aplicatii cu aceasta


CERINTE

CERINTELE POSTULUI:
(cunostinte, abilitati, experienta)


• Studii superioare, de preferinta in domeniul informatic, automatic, cibernetic sau economic
• Engleza fluenta (scris si vorbit)
• Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa
• Abilitatea de a lucra cu managementul
• Asumarea responsabilitatii pentru sarcinile alocate si initiativa
• Abilitati de baza privind coordonarea proiectelor
• Cunsotinte bune privind bazele de date
• Cunostinte avansate de Microsoft Office

COMPETENTE NECESARE:
(Comportament, atitudine, capacitati)

• Spirit analitic deosebit
• Abilitati foarte bune de comunicare (chestionare, ascultare, prezentare si negociere)
• Abilitati foarte bune de sintetizare si transmitere a informatiei, precum si de facilitare a invatarii sau insusirii de competente de catre terti
• Orientare catre atingerea scopului
• Orientare catre client (oferirea unei solutii catre acesta)
• Persoana ambitioasa, onesta si capabila sa lucreze in echipa
• Bune abilitati in mediu intercultural (international)


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.