Expert in coordonare si management

Confidential

12-08-2011 | EXPIRA LA 12-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură conducerea permanentă a întregii echipe a proiectului şi se ocupă de relaţia cu autorităţile implicate
• Asigură că rapoartele, documentele justificative pentru facturi şi alte documente administrative îndeplinesc criteriile stabilite conform cu diversele standarde de calitate
• Asigurarea unei prezentări corecte a tuturor documentelor elaborate în cadrul departamentului său
• Coordonarea serviciilor din departamente distincte
• Coordonează colectarea datelor şi elaborarea rapoartelor tehnice
• Supervizează şi coordonează activităţile de contabilitate analitică
• Coordonează elaborarea studiilor de impact ale activităţilor
• Asigurarea îndeplinirii termenelor de predare pentru diversele servicii pe care le are în sarcină
• Asigurarea unor standarde de calitate înalte pentru serviciile pe care le are în sarcină
• Coordonează şi supervizează îndeplinirea planificării programului şi a termenelor
• Asigură că sarcinile administrative sunt îndeplinite
• Verifică informaţia si documentaţia


CERINTE

• Experienţă în management/supervizare (cunoştinţe din domeniul fondurilor europene)
• Experienţă minimă: Cel puţin 10 ani, din care 3 în domeniul Dezvoltării Rurale.
• Experienţă substanţială în domeniul informării şi comunicării
• Reprezintă un plus experienţa profesională în:
o Tramitarea de granturi/subvenţii din fonduri europene
o Asistenţă în constituirea de GAL-uri sau asociaţii/cooperaţii
o Elaborarea şi punerea în aplicare a programelor de dezvoltare
o Dirijarea şi administrarea de reţele şi asociaţii
o Formarea în tematica Dezvoltării Rurale
o Formularea şi dirijarea proiectelor de Dezvoltare
o Diversificarea şi inovarea produselor şi serviciilor locale
o Realizarea de dinamici de grup
• Confidenţialitate şi non-concurenţă in exercitarea funcţiilor de serviciu.
• Cunoaştere excelentă a aspectelor legate de dezvoltarea zonelor rurale în Europa, PAC şi FEADR
• Cunoştinţe cu privire la activităţile şi funcţionarea instituţiilor europene
• Cunoaşterea geografiei, culturii şi realităţii româneşti
• Gândire adaptabilă, capacitate de a învăţa şi a face faţă mediilor de lucru în schimbare rapidă, flexibilitate şi iniţiativă, capacitate de sinteză
• Ierarhizarea priorităţilor, managementul timpului, planificarea programului de lucru
• Gândire analitică, atenţie la detalii, verificare riguroasă a datelor, metoculozitate, conştiinciozitate
• Calităţi în planificarea, administrarea şi supravegherea de proiecte
• Abilităţi de comunicare, coordonare şi conducere
• Nivel avansat de utilizare a pachetului Office
• Cunoştinţe – nivel avansat de engleză
• Titlu universitar (Diplomă de licenţă, Diplomă de inginer)
• Formare complementară în Dezvoltare Rurală, Agronomie, Administrarea Fondurilor Europene, management de proiecte