Expert Energetic - Departament Administrarea Proprietăţii (EE-AP)

ROMTELECOM

09-03-2012 | EXPIRA LA 08-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Urmăreşte încadrarea costurilor cu utilităţile în bugetele alocate referitoare la: energie electrică, termoficare, combustibili, apă canal.
• Fundamentează bugetul de utilităţi al companiei pentru energie electrică, încălzire, apă-canal şi combustibil.
• Defineşte procesul de lucru din aria de responsabilitate şi le validează cu funcţiunile implicate; întocmeşte protocoale de colaborare cu alte funcţiuni ale companiei implicate în aceste procese de lucru.
• Îndeplineşte atribuţiile de manager energetic conform cadrului legislativ în vigoare şi gestionează relaţia cu autoritatea energetică în domeniu – Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei – ANRE.
• Dezvoltă, implementează şi controlează periodic procedurile şi instrucţiunile de lucru pe aria de responsabilitate.
• Verifică corectitudinea soluţiilor tehnice de asigurare a utlităţilor pentru portofoliul de proprietăţi al companiei.
• Verifică corectitudinea soluţiilor tehnice de furnizare utilităţi şi/sau contorizare în relaţia cu chiriaşii/ colocatorii.
• Asigură expertiza tehnică în aria de responsabilitate.
• Elaborează propunerile pentru optimizarea costurilor cu utilităţile sau de eliminare a riscurilor pentru proprietăţi şi/sau activităţi Romtelecom, susţinute de analize şi rapoarte preliminare.
• Asigură suport tehnic de specialitate în proiectele altor funcţiuni din cadrul Romtelecom.
• Verifică proiectele tehnice şi soluţiile elaborate pentru programul de investiţii.
• Oferă suport tehnic de specialitate în procesul de achiziţie pentru lucrările de reparaţii ale echipamentelor.


CERINTE

• Studii superioare tehnice – inginerie (termoenergetică, instalaţii, maşini termice).
• Atestat ARCE (Agenţia Română pentru Conservarea Energiei) de Manager (Responsabil) Energetic.
• Minim 3 ani în domeniul energetic şi reglementării proceselor energetice.
• Se preferă experienţă în managementul proiectelor şi în urmărirea bugetelor.
• Capacitatea de a lucra în condiţii de sarcini multiple ce necesită prioritizare.
• Orientare către client, orientare către rezultate, abilitatea de a lucra în echipă.
• Persoană activă, foarte organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp.
• Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare.
• Excelente abilităţi de comunicare verbală şi în scris.
• Abilităţi operare PC: Ms Office (Word, Excel, Power Point) Internet, ACAD (soft similar), MS Project (soft similar).
• Cunoştinţe de limbi străine: engleză – avansat.
• Permis de conducere categoria B.



Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...