Șef de tură pentru centrul de expediere magazin online

Best Corporate Labour Group

19-10-2017 | EXPIRA LA 18-11-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

- Procesarea comenzilor online si pregătirea coletelor/paleţilor pentru transport; activitatea include listarea comenzilor generate în sistem, comisionarea si verificarea calitativa şi cantitativă a produselor care urmează să fie livrate, respectarea indicaţiilor standard de ambalare şi transport la nivel de colet respectiv palet
- Manipularea mărfurilor respectiv a coletelor/paleţilor în centrul de expediere, în vederea predării acestora către firmele de curierat/expediţie
- Comunicarea cu firmele de expediţie pentru clarificarea detaliilor logistice, inclusiv gestionarea eventualelor reclamaţii/retur de la client şi solicitarea de despăgubiri de la transportator, dacă este cazul
- Pregătirea şi verificarea documentelor de încărcare, livrare şi expediţie a mărfurilor
- Asigurarea şi monitorizarea personalului în vederea onorării comenzilor primate
- Școlarizarea angajaților cu privire la standarde actuale, respectiv procese standard
- Asigurarea respectării proceselor (procese logistice, standarde de securitate şi sănătate în muncă, ordine și curățenie), va reacționa în caz de abatere de la standardul stability
- Monitorizarea periodică a indicatorilor relevanți din domeniile de activitate: capacitate de livrare, productivitate, calitate, personal şi comunicarea acestora angajaţilor din subordine
- Comunicare periodică orientată spre grupul țintă cu privire la teme ca de exemplu indicatori, atingerea obiectivelor, soluționarea problemelor, organizare
- Clarificare periodică cu responsabilii din magazin și în cadrul funcției de locțiitor cu alte departamente relevante
- Verificarea respectării proceselor de către angajaţii din centrul de expediere prin controale de tip shopfloor management


CERINTE

Cerinte:

- Experiență în coordonarea unităţilor operative
- Experiență de mai mulți ani în planificarea şi coordonarea personalului
- Experiență în domeniul logistic, cunoaște procesele logistice, ideal cele caracteristice logisticii destinate clientului final (B2C)
- Experiență în lucrul cu indicatorii economici precum și alți indicatori, de exemplu de rezultat și de proces (service-level)
- Cunoaște principiile gândirii eficiente/lean management și le-a implementat cu succes în activitatea practică
- Soluționează probleme sistematic și durabil, școlarizează angajații în mod systematic
- Hotărât, orientat spre soluții, rezultate și clienți
- Comunică sigur în limba națională (nativ) - germana sau engleza reprezintă un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

We are a friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavour to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.