Economist salarizare-Dep.Resurse Umane

DITA Import Export SRL

19-06-2007 | EXPIRA LA 19-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.Calculul salariilor, concediilor, sporurilor si indemnizatiilor cuvenite lunar, inclusiv al indemnizatiilor pentru prestatii de asigurari sociale (concedii medicale, maternitate) si a impozitelor si contributiilor aferente pentru un numar de aproximativ 400 salariati;
2. Intocmirea statelor de plata, a centralizatoarelor cu impozitele si contributiile datorate statului;
3. Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile abilitate in termene legale precum si a fiselor fiscale;
4. Elaborarea si eliberarea diferitelor tipuri de adeverinte pentru salariati;
5. Intocmirea situatiilor si a rapoartelor interne solicitate de conducere;
6. Participarea la bugetari si estimari salariale;
7. Documentare legislativa permanenta.


CERINTE

1.Experienta in calcul salarial intr-o companie cu cel putin 200 salariati;
2. Studii superioare economice finalizate;
3. Foarte bune cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare;
4. Cunostinte bune de operare PC, inclusiv Microsoft Office;
5. Maxima corectitudine si seriozitate;
6. Atestat inspector resurse umane constituie un avantaj.

Postul se adreseaza persoanelor care dovedesc reale capacitati de organizare si planificare, isi asuma responsabilitati si isi doresc o cariera in resurse umane.


DESCRIEREA FIRMEI

Dita Import-Export S.R.L. face parte incepand cu anul 2007 din grupul de firme Gedeon Richter, singura companie cu o activitate integrata, din piata farmaceutica romaneasca.

Grupul Gedeon Richter cuprinde 4 entitati:
Richter Romania S.A. (partea de productie),
Armedica Trading (partea de dezvoltare),
Gedeon Richter Farmacia (partea de retail),
Dita Import-Export, Sibofarm Sibiu, Activ Farm (partea de distributie).

In cadrul grupului, pe plan local, lucreaza in prezent circa 1.200 de persoane din care 600 la nivel de productie, 400 la nivelul distribuitorului, restul fiind distribuiti in retail.