Economist-marketing

ELVILA SA

25-03-2003 | EXPIRA LA 05-04-2003

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini generale:
Analiza concurentei - monitorizare permanenta; Monitorizare media; Analiza produselor; realizarea de studii si analize cantitative si calitative: metode si tehnici specifice; anchete pe baza de chestionat; analiza segmentului de cumparatori; elaborarea si definitivarea chestionarilor, elaborarea si interogarea de baze de date, finalizarea de rapoarte;
Detaliat:
1. Stabilirea pietei inteprinderii: cota de piata; intinderea in spatiu, respectiv numarul pietelor pe care isi plaseaza marfa; felul si numarul diferitelor categorii omogene de consumatori sau utilizatori.
2. Analiza concurentei: identificarea concurentei; evaluarea obiectivelor concurentilor; depistarea atuurilor si a slabiciunilor; impartirea concurentilor pe categorii; strategii concurentiale etc.
3. Realizarea (cu interpretari psiho-sociologice a rezultatelor) de anchete, analize de marketing, chestionarea, intervievari.
4. Analiza comportamentului consumatorilor: factorii de influenta in comportamentul cumparatorilor; analiza deciziei de cumparare, etc.
5. Promovarea produselor din punct de vedere psiho-sociologic: elementele mesajului publicitar, formele publicitatii; tehnici, instrumente si spoturi publicitare, publicitate prin mass-media, publicitate exterioara, publicitate directa - indirecta, fixarea elementelor caracteristice si definitorii pentru campanii pe produs/imagine etc.
6. Participarea la fundamentarea strategiei de promovare: strategii promotionale; participarea la definitivarea bugetului activitatii promotionale;
7. Alte activitati specifice.