Job expirat
- Verifica desfasurarea activitatii financiar - contabile a societatii, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si cu procedurile companiei;
- Urmareste inregistrarea corecta si la timp a operatiunilor cu stocuri;
- Asigura aplicarea politicii de evaluare a stocurilor;
- Stabileste reguli si proceduri aferente miscarii stocurilor si le revizuieste periodic;
- Urmareste modul de implementare a recomandarilor, precum si de respectare a regulilor, procedurilor, deciziilor.
- Experienta profesionala de 1-2 ani;
- Studii superioare de specialitate (finante, contabilitate);
- Cunostinte temeinice de contabilitate si legislatie financiar-contabila;
- Cunostinte avansate de operare PC (Microsoft Office)
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru profesionist, competitiv;
- Oportunitati de training si dezvoltare profesionala.
FARMEXIM este prima companie de import si distributie nationala de medicamente din Romania, infiintata in anul 1990. In 18 ani de profesionalism si inovatie, Farmexim a investit inainte de toate, in oameni. Acum, Farmexim doreste sa isi dezvolte echipa la nivel national. Daca vrei sa te realizezi profesional si personal, intr-o companie care incurajeaza si rasplateste valoarea, atunci alatura-te echipei noastre!