Job expirat
- urmarirea indeplinirii obiectivelor
-inregistrarea operatiunilor contabile (in program de contabilitate);
-intocmire registru de casa (incasari- plati)
-verificare extrase cont
-verificare si inregistrare deconturi
-verificare solduri clienti
-intocmire si verificare facturi vanzare magazine
-urmarirea platilor clientilor
- evidentierea stocurilor de produse;
- evidenta gestiunii de materii prime in programul specific: intrari, iesiri, stocuri;
- intocmirea bilant, balanta,
- asigura legatura cu Administratia financiara si Organele fiscala abilitate.
Responsabilitati:
- Urmareste platile si incasarile
- Proceseaza si prelucreaza informatiile economico - financiare
- Furnizeaza informatii/ rapoarte referitoare la stadiul lucrarilor/ activitatilor care
i-au fost repartizate
- Indeplineste alte sarcini conexe care ii sunt atribuite
- Cunostinte de contabilitate/gestiune
- Studii de Finante/Contabilitate incheiate;
- Cunostinte generale de IT, lucrul cu calculatorul
- Experienta de minim 2 ani este obligatorie
Competente speciale:
- Abilitati de comunicare, organizare
- Capacitatea de a avea initiative
- Capacitate de a sesiza, accepta, aplica noul.
- Experienta 2 ani pe o pozitie similara
- Bune cunostinte de Word si Excel
- Persoana integra, serioasa si muncitoare
- Persoana dornica de dezvoltare si autoperfectionare
Caracter:
- Confidentialitate/discretie,
- Placut si prietenos,
- Flexibilitate (dorinta de a ajuta la o serie de sarcini)
- Buna oportunitate pentru acumularea de experienta si dezvoltarea carierei.
- Pachet salarial atractiv.
- Sansa de a lucra intr-o companie aflata intr-o rapida crestere, intr-un domeniu dinamic si in permanenta dezvoltare si de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata
Business Development Team: Dealer FORD si MAZDA.
MISIUNEA BDT este sa furnizeze produse de calitate superioara, performanta si servicii la cele mai ridicate standarde, satisfacand deplin exigentele clientilor nostri.
TELURILE majore care calauzesc activitatea BDT in urmatorii ani sunt:
- Obtinerea satisfactiei totale a clientilor referitor la calitate, livrare, pretul si serviciile, precum si continua lor imbunatatire
- Mentinerea unui mediu de lucru care sa aduca satisfactie personalului;
- Competitia continua care sa asigure cresterea si prosperitatea firmei si a personalului.