ECONOMIST

NoRo Consulting Services

14-12-2009 | EXPIRA LA 20-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- organizeaz??, ??ndrum??, conduce, controleaz?? ??i r??spunde de desf????urarea ??n mod eficient a activit????ii financiar-contabile a societ????ii ??n conformitate cu dispozi??iile legale ??n vigoare;
- urmareste derularea contractelor comerciale din punct de vedere al indeplinirii atributiilor specifice;
- asigur??, organizarea ??i gestionarea ??n mod eficient a integrit????ii ??ntregului patrimoniu al societ????ii ??n conformitate cu dispozi??iile legale ??n vigoare ??i normele sau reglement??rile interne ale societat????ii;
- organizeaz?? ??i coordoneaz?? contabilitatea opera??iilor de capital, contabilitatea imobiliz??rilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea ter??ilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor ??i rezultatelor, contabilitatea angajamentelor ??i altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune ??n conformitate cu legisla??ia ??n vigoare;
- urm??re??te respectarea principiilor contabile ??i ale evalu??rii patrimoniului (pruden??ei, permanen??ei metodelor, continuit????ii activit????ii, independen??ei exerci??iului, intangibilit????ii bilan??ului de deschidere, necompens??rii);
- organizeaz?? ??i coordoneaz?? controlul financiar preventiv, stabilind opera??iunile ??i documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum ??i persoanele care exercit?? acest control;
- r??spunde de consemnarea corect?? ??i la timp, ??n scris, ??n momentul efectu??rii ei, ??n documente justificative a oric??rei opera??ii care afecteaz?? patrimonial societatii ??i de ??nregistrarea cronologic?? ??i sistematic?? ??n eviden??a contabil?? a documentelor justificative ??n conformitate cu prevederile legale ??n vigoare;
- r??spunde de stabilirea corect?? a documentelor care se ??ntocmesc ??i de circuitul lor ??n cadrul societ????ii.
- r??spunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la ??nceputul activit????ii, cel pu??in odat?? pe an, pe parcursul func??ion??rii sale, ??n orice situa??ii prev??zute de lege ??i de c??te ori administratorul societ????ii o cere, precum si valorificarea rezultatelor acesteia;
- Asigur?? inregistrarea mijloacelor fixe, stabilirea politicii de amortizare a acestora si inregistrarea cheltuielilor de aceasta natura;
- organizeaz?? ??i particip?? la ??ntocmirea lucr??rilor de ??nchidere a exerci??iului financiar-contabil, la opera??iunile de inventariere a patrimoniului urm??rind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Asigur?? p??strarea documentelor justificative, a registrelor ??i a bilan??urilor contabile;


CERINTE

a). activit????ile specifice:
- asigurarea calitatii activit????ii financiar-contabile a societ????ii ??i corectitudinea analizelor economice;
- efectuarea corect?? ??i la timp a calculului drepturilor b??ne??ti ale personalului angajat al firmei;
- ??ndeplinirea la termen ??i ??n conformitate cu dispozi??iile legale a obliga??iilor fa???? de b??nci;
- ??ntocmirea lunar?? a balantei de verificare contabila si a raportarilor trimestriale/semestriale sau anuale dupa caz;
- respectarea disciplinei financiar-valutare;
- ??ndeplinirea la timp ??i ??ntocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de catre Administrator;
- incadrarea in termenele de predare, predarea, calitatea si concordanta cu evidentele contabile a declaratiilor, raport??rilor ??i a inform??rilor firmei;
- stabilirea corec??iilor bugetare ??i de executare a acestora (??n colaborare cu managementul )
- reprezentarea firmei la ??nt??lniri ce au ca obiect problemele economico-financiare ale firmei
- elaborarea ??i comunicarea la nivelul firmei a procedurilor de lucru ??n probleme de gestiune a patrimoniului;
- organizarea inventarierii patrimoniului;
C).disciplina muncii:
- ??mbun??t????irea calit????ii preg??tirii sale profesionale ??i de specialitate prin mijloace proprii ??i/sau prin participarea la formele de preg??tire ??i perfec??ionare mijlocite de firm??;
- p??strarea confiden??ialit????ii informa??iilor legate de firm??;
- utilizarea ??i p??strarea ??n bune condi??ii a documentelor cu regim special;
- modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor ??i altor materiale, a autovehiculului de serviciu sau altor mijloace fixe primite ??n folosin???? de la firm??
- respect?? prevederile normativelor interne ??i procedurile de lucru privitoare la postul s??u
- adopt?? un comportament ??n m??sur?? s?? promoveze imaginea firmei
- se implic?? ??n vederea solu??ion??rii situa??iilor de criz?? care afecteaz?? firma;
- Decide asupra metodologiei de ??ntocmire a lucr??rilor contabile ??i financiare
- Aprob?? documentele privind obliga??iile bancare
- Semneaz?? coresponden??a departamentului pe probleme de specialitate
- Semneaz?? formularele de avans ??i decont ??i opera??iuni de pl????i c??tre furnizori ??n limitele stabilite de catre Administratorul firmei;
- Semneaz?? pentru intocmire/verificare toate documentele financiar-contabile;
- Are autoritatea de a solicita documenta??ie de specialitate ??i consultan???? ??n domeniul financiar-contabil, import-export, gestiune de stoc ??i legisla??ie economic??
- Utilizeaz?? echipamente/consumabile/materiale, ma??ina, telefonul ??i calculatorul puse la dispozi??ie de firm??;


BENEFICII OFERITE

salariu motivant
mediu de lucru profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare si selectie personal.