DISTRIBUTION SALES MANAGER - suplimente nutritive

ABC Human Capital

06-08-2012 | EXPIRA LA 05-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Dezvolta si implementeaza planul anual de distributie si vanzare in conformitate cu strategia generala a companiei;
2. Planifica, construieste si obtine validare pe bugetele de vanzari si incentivari; Decide asupra varietatii sortimentale, preturi, alte conditii;
3. Initiaza, supune validarii si gestioneaza campanii care sa creasca vanzarea si notorietatea companiei;
4. Negocieaza si gestioneaza derularea relatiilor cu farmacisti, medici si alti parteneri;
5. Recruteaza, antreneaza si motiveaza echipa de reprezentanti medicali;
6. Organizeaza si coordoneaza activitatea echipei de reprezentanti medicali; Defineste prioritatile, controleaza progresul si calitatea indeplinirii activitatilor;
7. Formuleaza targeturile in volume, cifre de afaceri, bugete de vanzari pentru fiecare categorie de clienti si pentru echipa de reprezentanti medicali;
8. Creaza prezentari pentru a sustine sesiuni de promovare catre clienti si parteneri;
9. Dezvolta si gestioneaza programe de vanzare si incentivare specifice distributiei de tip Farma;
10. Analizeaza oportunitatile spatiului concurential si identifica actiunile de succes; Identifica concurentii, potentialii clienti, tendinte si oportunitati de dezvoltare;
11. Raporteaza periodic dinamica indicatorilor definiti pentru activitatea de distributie si face recomandari;
12. Reprezinta compania si mentine un nivel ridicat de contact cu clientii importanti.


CERINTE

Experienta relevanta pe un post similar.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!