Dispecer Service

Digitronix Technology

22-02-2007 | EXPIRA LA 28-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluare apeluri service si suport tehnic de la clienti
- inregistrarea in aplicatia de urmarire si alocarea cazurilor persoanelor din dept. de suport
- urmarirea cazurilor, efectuarea inregistrarilor si actualizarilor si informarea clientilor si interna privind problemele de suport
- urmarirea echipamentelor trimise la reparat la firme partenere
- comanda si urmarirea comenzilor de piese de schimb
- prioritizarea cazurilor de suport in functie de contracte sau alte obligatii fata de clienti
- urmarirea si raportarea activitatii persoanelor din departamentul de suport


CERINTE

- persoana foarte organizata
- abilitati de comunicare profesionala cu clientii, abilitati de mediere
- lucru cu aplicatii software diverse
- comunicare fluenta in limba engleza
Se apreciaza:
- cunostiinte de service echipamente IT
- cunostiinte despre echipamentele IT enterprise
- experienta de lucru intr-un service pe un post similar


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru profesional si posibilitati de instruire si promovare.
- Salariu competitiv, in functie de calificari si abilitati.


DESCRIEREA FIRMEI

Digitronix este HP Business Partner si furnizeaza produse si solutii care se adreseaza în special companiilor. Oferta noastra acopera toata gama de echipamente IT, de birou si de telecomunicatii folosite uzual în companii, precum si solutii pentru technical computing.