Dispecer

UPC Romania S.R.L

15-03-2009 | EXPIRA LA 21-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectueaza dispecerizarea echipelor de operatiuni clienti pe teren
- Opereaza in sistemul de management al clientilor: emite, editeaza, inchide si urmareste finalizarea ordinelor de lucru
- Comunica sesizarile catre departamentele care se ocupa de interventiile pe teren
-Telefoneaza clientilor pentru a verifica rezolvarea instalarii, in cazul unui client nou sau a defectiunilor
- Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea
- Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre echipele de operatiuni clienti, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei


CERINTE

- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu
- O evidenta a inclinatiilor tehnice detinute
- intelegere buna a activitatii de cablu
- Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office
- Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare
- Cunoasterea tehnicilor de tratare rapida a apelurilor constituie un avantaj
- Abilitati de negociere, calm si un limbaj adecvat
- Reprezinta un avantaj cel putin 6 luni pe un post similar


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 17 tari, 11 dintre acestea din Europa.
Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.