Director Vanzari Retail

ROMTELECOM

13-11-2012 | EXPIRA LA 13-12-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Implementeaza strategia comerciala in conformitate cu deciziile agreate la nivelul Departamentului de Vanzari Granulare (pentru vanzarile “mobile”) si la nivelul Departamentului de Proiecte (pentru vanzarile “stationare”).
•Asigura suport in definirea actiunilor de vanzare la nivel de segment in cadrul intalnirilor aferente.
•Conlucreaza cu marketingul regional pentru dezvoltarea de actiuni concrete si cu date clare de implementare cu scopul de a sustine abordarea granulara a pietei.
•Participa cu input de calitate la toate sedintele saptamanale, lunare si regionale care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor.
•Lucreaza in mod direct cu Coordonatorii Locali Comerciali pentru identificarea acelor aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor si gasirea de solutii corective.
•Analizeaza, in cadrul intalnirilor lunare cu Coordonatorii Locali Comerciali, performanta generala a acestora si obiectivele pentru urmatoarea luna, cu scopul de a asigura indeplinirea targeturilor.
•Asigura sesiuni lunare individuale de coaching Coordonatorilor Locali Comerciali .
•Este in intregime raspunzator de recrutarea Coordonatorilor Locali Comerciali, in sensul de a asigura pe cat posibil o echipa cu membri permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor.
•Asigura coordonarea structurilor din subordine in concordanţa cu politicile comerciale ale Companiei, indeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clienţilor, cresterea gradului de satisfacţie al clienţilor.
•Administreaza eficient relaţia cu alte entitaţi organizaţionale din cadrul Companiei cât si cu autoritaţi sau firme terţe.
•Asigura furnizarea cunostinţelor oamenilor din echipa astfel incât sa asigure utilizarea abilitaţilor, capabilitaţilor si a angajamentului acestora in direcţia obiectivelor Romtelecom


CERINTE

•Studii superioare (licenţa).
•Minim 5 ani experienţa de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 50 persoane cu sau nu raportare directa), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor.
•Minim 2 ani de experienta in dezvoltarea si implementarea de proiecte.
•Capacitate de planificare.
•Abilitatea de a lua decizii rapide si complexe.
•Abilitatea de urmarire si control.
•Cunostinţe de baza in domeniul reţelelor de telecomunicaţii.
•Capacitate de analiza si sinteza.
•Orientare spre rezultate.
•Abilitaţi de organizare si comunicare.
•Experienţa in formarea si dezvoltarea unei echipe.
•Foarte bune abilitaţi de comunicare in limba româna si limba engleza.
•Abilitaţi de abordare si soluţionare a problemelor.
•Atitudine proactiva.
•Spirit de iniţiativa.
•Flexibilitate.
•Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...