Director tehnic

AllJobs4All

26-06-2013 | EXPIRA LA 26-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cunoaște și aplică prevederile standardelor, normativelor și prescripțiilor tehnice în cadrul proiectelor repartizate.
Calculează sau apreciază corect realizarea în timp a operațiunilor, fazelor şi etapelor tehnologice ale proiectului.
Colaborează cu celelalte specialități pe parcursul derulării proiectelor, asigurând rezolvarea eventualelor neconcordanțe.
Acordă consultanță de specialitate beneficiarului la completarea temei de proiectare.
Participă la realizarea documentației necesare pentru obţinerea avizelor/autorizaţiilor de specialitate necesare desfășurării proiectelor.
Întocmeşte specificaţiile tehnice ale proiectelor în concordanță cu cerințele temei de proiectare.
Întocmeşte graficele de verificare pe faze tehnologice de execuţie în funcţie de fazele determinante stabilite.
Întocmește cantitățile de materiale pe baza măsurătorilor analitice.
Propune soluții constructive și detalii de execuție pentru rezolvarea neconformităților identificate în derularea proiectelor.
Verifica documentatiile tehnice si emite recomandari pentru imbunatatirea lor.
Aproba/respinge varianta finala a documentatiilor tehnice.
Intocmeste propuneri tehnice si financiare pentru ofertarea de servicii sau lucrari.


CERINTE

Studii superioare tehnice.
Experienta in domeniu (proiectare/executie) de minim 15 ani.
Cunoașterea legislației aferente domeniului de activitate.
Utilizarea programelor de grafică digitală şi design specifice activității AutoCAD, ArhiCAD.
Cunoştinţe avansate utilizare computer: pachetul Microsoft Office, Internet.
Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională la nivel mediu.
Cunoaşterea materialelor de construcţii şi a detaliilor tehnice legate de folosirea acestora.
Cunostinte tehnice solide (proiectare si/sau executie).
Persoana organizată, atentă la detalii.
Precizie şi rigurozitate în realizarea sarcinilor.
Capacitate de analiză şi sinteză.
Capacitate de lucru cu termene limită.
Determinare, responsabilitate în muncă.
Bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă.
Orientare spre acţiune.
Rezistență la stres.
Adaptabilitate sporită.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru dinamic.
Cultura organizationala orientata catre profesionalism si inovatie.
Dezvoltare profesionala continua.


DESCRIEREA FIRMEI

AllJobs4All, membru al Outsourcing 4 All a luat nastere pentru a veni in intampinarea necesitatilor de resurse umane ale clientilor nostri. Scopul nostru este de a aduce o perspectiva inovatoare in abordarea proceselor de Recrutare si Selectie, Evaluare, Motivare, Diagnoza Organizationala si Consiliere in Cariera, de a sustine si incuraja companiile in utilizarea optima a elementelor de Management al Resurselor Umane.

Proiectam, planificam si construim cariere de succes, pentru oameni de succes, in organizatii de succes, prin simplul fapt ca avem rabdarea, inteligenta si tenacitatea de a descoperi potentiale si a le orienta adecvat! (mai multe detalii pe www.alljobs4all.ro)