Director Resurse Umane

SC DIGITAL SALE SRL

25-09-2012 | EXPIRA LA 27-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umane
- Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea intreprinderii
- Participa la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor si se asigura de corecta desfasurare a concursurilor scrise; comunica rezultatele candidatilor, facand parte din comisia de incadrare si promovare a personalului
- Asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei
- Urmareste si raspunde de activitatea de stimulare a personalului, prin premii si sanctionarea persoanelor, conform normelor legale si prevederilor CCM
- Planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii
- Elaboreaza Programul de instruire conform solicitarilor sefilor de compartimente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe, conform acestuia
- Tine evidenta documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate
- Controleaza activitatea de evidenta a carnetelor de munca, inregistrarea tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de munca, prestari servicii, evidenta concediilor medicale, pontajul, verifica corecta intocmire a dosarelor de pensionare, conform legislatiei in vigoare
- Coordoneaza realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor
- Coordoneaza activitatea de reactualizare a fiselor de post
- Participa la solutionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor si mentine o legatura stransa cu reprezentantii sindicatelor
- Rezolva prompt cererile venite din partea celorlalti angajati si le trateaza nediscriminatoriu
- Coopereaza cu ceilalti angajati ai biroului si ai societatii, colaboreaza cu onestitate cu acestia
- Mentine la standardele unei bune functionari, aparatele din dotare si anunta orice defectiune Oficiului de Calcul
- Executa calitativ si la termen sarcinile de serviciu
- Pastreaza confidentialitatea rezultatelor obtinute
- Vegheaza la respectarea normelor de tehnica securitatii muncii
- Respecta normele de securitate, impuse de societate
- Se achita la timp de toate responsabilitatile ce-i revin pe domeniul financiar-contabil
- Respecta programul de lucru, conform normelor interne ale societatii
- Efectueaza instructajul periodic, in domeniul protectiei muncii si PSI
- Urmareste repartizarea elevilor practicanti, pe locuri de munca
- Realizeaza studii de previziune privind dinamica Departamentului de Resurse Umane din cadrul companiei
.
- Stabileste un contact permanent cu reprezentantii angajatilor
- Supervizeaza respectarea normelor de protectia muncii si comunicarea rezultatelor controalelor managerilor
- Supervizeaza intretinerea bazei de date a angajatilor


CERINTE

- cunoaste si respecta prevederile din Manualul de Asigurarea Calitatii
- cunoaste prevederile Contractului Colectiv de Munca
- cunoaste prevederile Contractului Individual de Munca
- cunoaste si respecta prevederile Regulamentului de Organizare si Functionare
- cunoaste si respecta prevederile Regulamentului de Ordine Interioara
- poseda experienta si capacitate profesionalza corespunzatoare postului
- cunoaste activitatea si legislatia in vigoare specifica compartimentului
- trebuie sa posede cunostinte de psihologie organizationala si diagnoza
- cunoaste un editor de text pe calculator
- trebuie sa stie sa opereze cu o baza de date (Excel, FOX, Access)
- trebuie sa stie sa utilizeze programul Power Point
- trebuie sa cunoasca un program statistic de prelucrare a datelor (SPSS, Statistica, Statview)
- cunoaste legislatia de personal in vigoare
- poseda cunostinte si deprinderi de editare texte, operare cu o baza de date, statistica
- poseda aptitudini de interelationare, capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si de a motiva oamenii
- poseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii de luare de decizii, initiativa


BENEFICII OFERITE

- bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

CreditAmanet este o institutie financiara infiintata in luna Septembrie a anului 2008.In numai 3 ani compania a concretizat peste 19 agentii, pana la sfarsitul anului 2012 continuandu-si dezvoltarea numarului de locatii.
CreditAmanet ofera ca servicii operatiuni de creditare tip amanet,cumparare aur si argint precum si operatiuni de schimb valutar.
Sub brandul CreditAmanet functioneaza doua societati: DIGITAL SALE SRL- amanet si EUROCREDIT EXCHANGE SRL - schimb valutar, ambele activitati fiind acreditate de Banca Nationala a Romaniei.