DIRECTOR NATIONAL VANZARI HORECA – distributie FMCG

ABC Human Capital

06-09-2012 | EXPIRA LA 06-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Elaboreaza si urmareste realizarea planului de vanzari
• Realizarea obiectivelor de vanzari si profit alocate departamentului vanzari HoReCa
• Analizeaza tendintele pietei si propune Directorului executiv obiective de vanzari si profit
• Stabileste obiectivele Supervizorilori de Vanzari din subordine in concordanta cu obiectivele departamentului
• Urmareste acoperirea nationala cu o retea de distributie eficienta
• Propune si implementeaza masuri de reducere a costurilor
• Raspunde de activitatea de trade marketing, stabileste, cand este cazul, noi segmentari ale clientilor Food Service, cu abordari comerciale diferite pe fiecare canal
• Propune, pe baza unor analize documentate, noi furnizori si/sau extinderea de game de produse existente
• Fixeaza obiectivele si cotele de vanzare lunare, trimestriale si anuale pentru fiecare zona, categorii de produse, tipuri de clienti
• Stabileste structura de vanzare si extinderea in teritoriu : posturi, necesar forta de vanzari, nivel de salarizare si le propune spre aprobare Directorului de Operatiuni, prin intermediul directorului executiv.


CERINTE

• Studii superioare economice sau tehnice
• Experienta in vanzari minim 5 ani si minim 2 ani experienta pe post asemanator
• Cunostinte de tehnici de vanzare directa si indirecta, tehnici de negociere, management
• Cunostinte avansate de limba engleza (citit, scris, vorbit)
• Cunoasterea in profunzime a pietei locale
• Cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc
• Tehnici si instrumente financiar-contabile: cunostinte in stabilirea si executia bugetelor de vanzari si costuri
• Spirit organizatoric foarte dezvoltat
• Capacitate de a evalua si a lua decizii prompte
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: orientare spre profit, spirit practic, incredere in sine, perseverenta, pro-activitate, energie, fluenta verbala, creativitate, interes pentru informarea/ajutorarea si dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, inclinatie pentru conducerea si controlul oamenilor.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!