Job expirat
- Coordoneaza elaborarea si implementarea planului de marketing
- Coordoneaza sarcinile specifice pentru elaborarea mix-ului de marketing, a politicilor de produs, pret, distributie, promovare
- Coordoneaza si raspunde de activitatea de analiza a pietei
- Desfasoara activitatea de promovare unitara a ofertei de produse si servicii in colaborare cu alte structuri interne ale bancii
- Analizeaza si propune varianta oprima pentru manifestarile pe care le organizeaza banca in tara si strainatate
- Definitiveaza elementele componente ale identitatii corporative
- Coordoneaza stabilirea design-ului si continutului pentru toate materialele elaborate de banca sub forma de brosuri, pliante precum si personalizarea obiectelor de protocol achizitionate
- Aproba actiunile de protocol
- Decide asupra variantei optime privind alcatuirea bazelor de date si a site-ului bancii precum si a elaborarii buletinului informativ al bancii
- Coordoneaza si raspunde de stabilirea conditiilor de participare la forumuri, simpozioane, conferinte, reuniuni etc. pe teme de interes general/specific
Cerinte specifice:
- Studii superioare economice
- Studii post-universitare de specializare in marketing
- Cursuri de specializare in relatii publice si comunicare
- Experienta in conducerea echipelor mari (10 ¿ 20 persoane)
Educatie si experienta:
- Foarte bune cunostinte de limba engleza
- Cunostinte de limba franceza reprezinta un avantaj
- Utilizare PC ¿ cunostinte avansate
- Minim 2-3 ani experienta in sectorul bancar
- Minim 4 ani experienta intr-o pozitie manageriala
Trasaturi de personalitate:
- Buna reputatie
- Onestitate
- Perseverenta
- Fermitate
- Atitudine proactiva
- Profesionalism
- Abilitati forate bune de comunicare
Clientul nostru, o banca importanta de pe piata romaneasca, avand acoperire nationala, cauta candidati pentru pozitia de Director Marketing si Comunicare
Proiectele pe care le desfasuram sunt în domeniul consultantei în afaceri - elaborarea de strategii de dezvoltare, planuri în managementul schimbarii la nivelul proceselor si al resurselor umane (management organizational), analiza financiara si a oportunitatilor de fuziuni si achizitii, pregatirea de planuri de afaceri si studii de fezabilitate, cât si în domeniul consultantei în resurse umane ¿ recrutare, evaluarea gradului de satisfactie al angajaailor, evaluarea performantelor resurselor umane - si instruirii personalului.