Director Marketing Segment Business

ROMTELECOM

15-02-2013 | EXPIRA LA 17-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Elaboreaza si implementeaza strategia de marketing-segment business impreuna cu Directorul Operatiuni Comerciale Business, care sa constituie input pentru echipa de dezvoltare produse si cea de vanzari, in vederea indeplinirii indicatorilor de afaceri agreati pentru segmentul comercial business;
Dezvolta strategia de segmentare a clientilor, pentru a sustine proactiv si eficient activitatea canalelor de vanzare comercial business;
Coordoneaza monitorizarea comportamentului si evolutiei clientilor, pentru a sustine procesul de dezvoltare al afacerii comerciale de business;
Asigura managementul proceselor in vederea monitorizarii si raportarii statusului segmentelor de piata cu scopul de a sustine veniturile segmentului comercial business;
Coordoneaza dezvoltarea și livrarea programelor pentru optimizarea si imbunatatirea ratelor de achiziție și in vederea reducerii ratelor de abandon pentru segmentele comercial business.
Planifica si prioritizeaza analizele de clienti si cercetarile de piata asupra concurentei, folosind inputurile aferente pentru optimizarea relatiei cu canalele de vanzare si atingerea obiectivelor de vanzare ale acestora.
Coopereaza cu echipele de dezvoltare si management produse si cea de vanzari pentru identificarea in cadrul conturilor existente sau potentiale tendinte si comportamente critice pentru succesul procesului de vanzare, care pot fi adresate prin produse specifice.
Creaza si implementeaza strategia de comunicare pentru segmentul comercial business, luand in considerare perspectivele clientilor, segmentarea acestora, propunerile cu valoare adaugata pentru clienti si strategia de vanzare;
Aproba campanii de marketing comercial business pe segmente specifice si intersegmente, pentru achizitionarea de noi clienti si cresterea valorii clientilor existenti;
Coordoneaza activitatea agențiilor (inclusiv evaluări periodice de performanță) și dezvolta campanii comerciale care sa sustina indicatorii de business;
Asigura colaborarea echipelor de analiza clienti, cu echipele de dezvoltare si management al produselor, pentru a dezvolta strategii si programe de achizitie si retentie;

Este responsabil de realizarea obiectivelor de venituri pentru segment.
Conduce echipa de marketing-segment business, identificand nevoile de dezvoltare ale membrilor echipei si asigura de dezvoltarea acestora, pentru a asigura o implementare eficienta a strategiei de marketing.
Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de marketing si promotii pentru segmentul comercial business;

Coordoneaza si monitorizeaza activitatile si procesele colectarii de date despre client si posibili clienti, de stocare, procesare si actualizare.
Dezvolta strategii si programe de marketing bazate pe analize complexe ale clientilor si informatii despre utilizarea, comportamentul si nevoile lor.
Coordoneaza activitatile de analiza si raportare comercial business (inclusiv utilizare, completari, deconectari, tendinte, analize de piata, satisfactia clientilor, etc).

Coordoneaza comunicarile de marketing legate de branding si mesajele de segment si creioneaza mixul optim de comunicari pentru fiecare program de marketing pentru a aborda segmentul cu cel mai potrivit ton si mesaj;
Organizeaza si supravegheaza executarea campaniilor pentru fiecare segment;
Contribuie la activitatea de cercetare de piata din cadrul structurii de marketing – segment business


CERINTE

Studii: Studii superioare in marketing, afaceri si/sau comunicare

Diploma de master reprezintă un avantaj



Experinta profesionala:

Minim 7 ani de activitate în marketing strategic din zona de analiza clienti/canale
Minim 5 ani de activitate in zona de segmentarea si data mining
Minim 3 ani de activitate în comunicarea de marketing in zona comercial business



Competente si abilitati:

Gandire strategica
Impact & Influenta
Leadership
Abilitati interpersonale si de prezentare
Abilitatea de a sintetiza o cantitate mare de informatii
Abilitati demonstrate de management de echipe si activitati cros – functionala
Bune abilitati analitice
Experienta demonstrata in dezvoltarea si administrarea programelor de marketing
Cunoasterea pachetului MS Office si a Windows – aplicatiile de baza
Fluenta in limba engleza: oral si scris.



Dacă regasesti multe aspecte comune din profilul tau si doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.



Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...